Pil na bevalling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Happygirl86, 23 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik ben 15 sept bevallen van een zoon 4810 gram. Weken bloedverlies gehad. Op 10 oktober weer begonnen met de pil.
    Ik had laatste week weinig bloedverlies en. Do/vr ineens weer rood dus begonnen met de pil.

Zit nu op dg 14, maar sinds afgelopen donderdag ineens weer verlies. Is dit nu weer een nieuwe cyclus? En noet ik nu doorgaan met de pil of stoppen? Als ik doorga en over 7 dagen stop na de strip, wordt ik dan weer ongesteld?

Bij mijn zoon en dochter ging het altijd in 1x goed en dit is de derde zwangerschap en nu snap ik niet wat ik moet doen?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Happygirl86,

ik zou gewoon de pilstrip blijven slikken zoals je gewend bent. Het kan zijn dat je tijdens je pilcyclus tussentijds wat bloed verliest. Het is omdat je het niet herkent van de vorige keren, maar het is het begin niet gek hoor. Als het goed is, heb je dus één dezer dagen je onttrekkingsbloeding. Begin na 7 dagen gewoon weer met je nieuwe strip.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina