ik snap er niets meer van...

Discussie in 'Miskraam' gestart door shadowcat76, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik wil graag vragen wat ik hier van kan denken, of iemand wat meer advies heeft.
    Sinds gisterochtend verlies ik bruin / rood bloed. Ik zou gisteren 6.2 zijn. Aangezien ik me zorgen maakte heb ik de vk gebeld. Ik kon 's middags komen, en heb een echo gehad. Hier kwam een termijn uit van 5 weken, ze zag alleen een kleine ruimte met vruchtwater en verder niets. Ze zei of je bent minder ver of we zitten net op de grens om wat te zien. Ze kon me helaas niet geruststellen, en ik kon niet meer doen dan afwachten zei ze. Vandaag is het bloedverlies meer geworden, maar nog niet zoals bij een ongesteldheid zeg maar. En sinds eind v.d. middag is het ook weer aan het afnemen. Nu heb ik vanochtend de vk gebeld en ze zei dat ik moet afwachten tot do of vrijdag omdat ze nu niets op een echo kunnen zien alleen bloed en ze verwacht dat het tegen die tijd los gekomen is, en ik moest bellen als het bloedverlies minder werd. Maar ik vraag me af kan het bij een miskraam ( waar ik vanuit ga dat het dat wordt ) dat je eerst een paar dagen bloedverlies hebt, vervolgens mindert en dat het dan daarna goed los komt zeg maar?

Bedankt alvast!

2. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Shadowcat,

Ik kan niet zo heel goed beoordelen hoe dit bij jou gaat verlopen. Ik was zelfs 5 weken zwanger en kreeg toen bloedverlies, de hele dag lang! Na deze dag was het bij mij zo goed als over, en stiekem hoopte ik dat ik nog zwanger zou zijn want ik lees vele verhalen erover dat het langer dan 1 dag duurt. Helaas was het bij mij toch over, ik deed na 5 dagen een test en was niet meer zwanger. Dus het is ook heel goed mogelijk dat het niet lang duurt...

Ik zal zeker voor je duimen dat je nog zwanger bent! Want dat is toch waar je op hoopt...

Sterkte in ieder geval!

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Bij mij ging het eigenlijk ook zo in oktober... smorgens beetje, smiddags meer...en dat was echt nog minder dan een ongesteldheid en dat duurde circa 3/4 dagen en ik was helemaal schoon..geen krampen niets...

Ik hoop dat het goed blijft gaan meis!

4. Juutj

Juutj Lid

12 dec 2012
    72
    0
    6
    Brabant
    Ik dacht ook dat ik 6 weken was toen ik heel veel bloedverlies met stolsels had. Bij de echo bleek ook dat ik nog maar net 5 weken was. En bij mij is alles toch goed gekomen. Het was of een flinke innestelingsbloeding zijn geweest of het was een tweeling.. Maar daar was op de echo niks van te zien dus zullen we dat nooit weten. Ben nu iig 10 weken zwanger. Dus geef de moed niet op, het kan nog steeds alle kanten op.

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wat vervelend dat je bloed verliest, dat is altijd erg spannend. Maar het kan ook nog goed gaan hoor!!

Bij mij helaas niet. Ik had 2 dagen 's ochtends een beetje bloed, 's middags bijna niks meer. Ook echo gehad, wel kloppend hartje, maar het vruchtje was ook te klein (1,5 week). Op dag 3 verloor ik 's ochtends weer wat bloed en toen werd het steeds erger, 's avonds kwam het vruchtje eruit.

Ik hoop echt dat het bij jou wel goed blijft gaan!

6. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    vervelend meid..het kan 2 kanten op..de tijd zal het uitwijzen..

ik heb bij een miskraam zelfs wel 1 a 2 dagen geen bloedverlies gehad...het is de hele tijd leven tussen hoop en wanhoop.

wens je sterkte en hoop dat je toch een gezonde zwangerschap hebt!

Deel Deze Pagina