Wij hebben een redelijk klein huis, en ik maak er dan ook een sport van om zoveel mogelijk extra opbergruimte te vinden. Zo heb ik lades onder het bed, kasten hangen boven de zetel, onze salontafel is vervangen door een kist waar ook speelgoed in kan, op zolder hebben we kastjes gemaakt in de schuine wanden. Maar ik ben altijd op zoek naar nóg meer opbergplekken. Wie weet nog leuke trucjes om extra opbergruimte te vinden in huis?
We hebben in de nok van onze zolderkamer nog een extra vlierinkje gemaakt, soort van verlaagd plafonnetje, waar we van alles kwijt kunnen. In de schuur hebben we ook een soort rek aan het plafond waar we dingen in kunnen leggen. Wij gaan vooral de hoogte in
Ah dat hebben we ook op zolder, een verlaagd plafond zodat we nog opbergruimte hebben erboven. Kast onder de trap zal niet lukken, die hebben we uitgebroken, daar staat nu ons bureau met de computers.
Idd de hoogte in gaan. Vooral planken boven deuren zijn heel handig. Ennnn, misschien ook gewoon eens lekker opruimen? Minimalistische leefstijl. In het engels zijn er heel leuke sites over een 'clutter free' leven.
Kijk eens op Pinterest en typ dan eens extra opbergruimte in bij zoeken, zie je de meest leuke dingen
Zoveel rommel heb ik nochtans niet. Het is vooral het speelgoed van mijn zoon. Pff, al die grote stukken. Een keukentje, ballenbad, heel de toettoet serie. Ik word er gek van als alles uitstaat in de woonkamer, daarom berg ik graag alles op.
Wij wonen ook erg klein en hebben gewoon weinig spullen. Jammer soms voor mijn kinderen maar hier dus geen keukentje, garage of speelkleed. Geen drie loop autos, geen grote autos om mee te spelen. Ze hebben twee mega bakken. Komt er iets bij dan gaat iets anders weg. Maar ik niet wel zeggen dat ik redelijk ben door geslagen met opruimen. We hebben namelijk gewoon ruimte over op onze zolder/vliering