Ik ben benieuwd of iemand heeft ervaring hiermee? Ik ben sinds augustus zonder werk en heb geen kans om een andere werk te vinden aangezien dat ik 6 maanden zwanger ben. Maar ik heb wel recht op uitkering en reintegratietraject. Ik heb al een paar afspraken gemaakt. Ben benieuwd of iemand heeft ook reintegratietraject gevolgd tijdens de zwangerschap.
Ja ik was bezig met een reintergratietraject...Ik ben gewoon begeleid tot mijn zwangerschapsverlof....En we zijn na mijn bevallingsverlof gewoon verder gegaan waar we waren geëindigd voor mijn zwangerschapsverlof...
Winny, Reintegratietraject : http://www.uwv.nl/Werknemer/Ontslag_en_ ... raject.asp Sam, heb jij ook cursus of opleiding aangeboden? of alleen maar begeleiding?
mag ik vragen hoeveel uur jullie verplicht worden om te gaan werken na jullie zwangerschap? want mijn contact persoon bij de soos zit nu heel raar te doen dat ik maar gewoon na het verlof moet rekenen op36 tot 40 pw. ik vind dat ronduit belachelijk!
Sorry voor het late antwoord.... Ik ben na een auto ongeluk cognitief gehandicapt geraakt dus ik kan niet zo goed meer leren dus dat zit er voor mij niet in....moet eerst nog zien hoe ze me uberhaupt weer aan het werk krijgen.... @shedevil: Ik heb daar dus niet mee te maken ik ben nog bezig met het UWV want ik ben iig arbeidsgehandicapt...