Hoera, na een flinke tijd van verlof en vakantie mag ik maandag mijn schooltas weer inpakken en weer aan het werk. Tot donderdag had ik er echt zin in, op een beetje gezonde tegenzin na dan Ik ben docent en heb te maken met een lesrooster. Als part-timer kun je dan voor de vakantie je voorkeur en wensen aangeven en dat had ik ook gedaan: 3 dagen werken op maandag-dinsdag-woensdag. Nu krijg ik donderdagmiddag via de post mijn rooster... aaargh, tot mijn grote schrik zie ik dat ik ingeroosterd ben voor maandag-dinsdag en vrijdag. STRESS! Hellup, ik heb straks 2 kindjes op de creche en moet dus wo en vr switchen. Meteen de creche gebeld met de vraag of het kan: Neen, Ilse kan wel geschoven worden, maar Leo zit muurvast in de baby-groep en kan echt niet naar vrijdag. En komende week is het al showtime... nog meer stress Na veel heen en weer gebel kan Leo pas per 1 december naar de vrijdag. dus hebben we een mooi probleem voor de komende 3 maanden. Ondertussen heb ik een (spoed)aanvraag lopen bij een gastouderbureau, ik ben familie/vrienden/kennissen aan het navragen of ze Leo af en toe kunnen hebben. Nog steeds stress. Vrijdag heb ik meteen met de roostermaker gebeld, ik werd afgewimpeld dat het via de unitleiding moet, nou, dan die maar bellen: ja zegt mijn baas, er is nog 1 collega die een probleem heeft, dus maandag zullen we zien wat we kunnen doen. Ik probeer me er voor nu even bij neer te leggen, maar als ik er weer even aan denk, schiet ik meteen weer in de stress, ja een leuk weekend tot nu toe, vooral voor de omgeving NOT! Zoals het nu staat, kan ik er zelf niets aan doen, sta ik volledig machteloos wat betreft een oplossing. EN dat maakt me echt heel boos. Pfffff, ik heb er zin in om maandag weer fris te starten Groetjes van Kiki
He getver, dat is geen goed begin. Ook fijn dat ze daar lekker op tijd mee komen. Zo kort van tevoren kun je toch bijna niks meer regelen? Ik hoop voor je dat er snel een oplossing is en dat het werken vanaf a.s. maandag toch een beetje mee zal vallen.
Hoi Kiki ja dat zijn van die dingen waar ik ook bang voor ben als ik zometeen weer moet gaan werken. Heb je die dagen dat je wil werken op papier staan? en getekend door je afdelingshoofd? wanneer je dat hebt gebruik het dan als zijnde gemaakte afspraak. Heb je dat niet zou ik het proberen te krijgen. Vindt het ook erg zwak dat ze nu of enkele dagen geleden je rooster geven zodat jj nog veel moet regelen, Zou dat bespreekbaar gaan maken met je baas. Wat je afspreek proberen op papier te laten zetten. Sta je altijd sterk. Niet af laten wimpelen!!!! Groetjes Karin