Vraagje, wie heeft de nipt test gedaan en bij wie is deze naar het Vumc gestuurd? Hoe snel had je de uitslag?
Ah dat is snel! Was alles goed? Een vriendin heeft op maandag geprikt en vrijdag de uitslag. Heb zelf afgelopen vrijdag geprikt dus hoop ook deze week uitslag…
Zeker, alles was goed, ook geen nevenbevindingen Hier op woensdag geprikt en de donderdag een week later kreeg ik per post rolleyes de uitslag. En in de brief stond dat de uitslag op maandag (!) al bekend was. Dus dan is het ook maar net hoe snel ze het door-/opsturen
Ohja als je het per post krijgt gaan er nog weer een paar dagen overheen natuurlijk.. maar alsnog super snel!
Ter info voor anderen die ook wachten op de uitslag: vorige week vrijdag geprikt en net door de verloskundige gebeld dat alles goed is ❤️
Wat fijn! Gefeliciteerd!! Ik heb woensdag geprikt en hoop ook gauw de uitslag te hebben. Bij mij loopt het via het AMC (ivm mijn voorgeschiedenis) en mocht ik al met 10 weken prikken. Vanaf het AMC gaat het ook naar de VU, dus hopelijk duurt het niet te lang! De VK was ook hoopvol dat, omdat het bij mij direct via het AMC gaat de uitslag iets sneller zou komen tov als het via hen zou gaan, dus fingers crossed!
Dankjewel!! Hopelijk is jouw uitslag er ook snel en is alles goed. Ik kan op de uitslag zien dat het bloed maandagmiddag is aangekomen en gisteravond was de uitslag bekend. 4 dagen dus..
Vanmorgen uitslag gekregen en alles is goed! - Ben zo blij en opgelucht! Bij mij dus: woensdagmiddag geprikt, week erna op woensdagochtend uitslag