op vakantie veilingen zag ik zon bon staan. Ik Weet dat je dan het eten moet betalen dat is geen probleem. Maar mag je met zon bon ook 1 nacht 2 dagen? Wil Esmée geen 2 dagen na mn moeder brengen, willen eens met zijn 2e weg. Als dat niet zou kunnen gaat Esmée mee. Maar moet je voor haar wel betalen? Bedankt! X
denk niet dat dat gaat want hun reken erop dat je die aantal dagen dan bij hun eet dus dat is de winst van hun gaan jullie maar 2 dagen is de winst weg voor hun dus denk niet dat het gaat denk niet dat je voor je dochter zou moeten betalen maar daar zou je voor kunnen bellen
Ja indd daar dacht ik ook al aan. Anders wouden we daar 2x eten. Bij aankomst en de volgende dag, Daarna na huis rijden. Maar Wil 't eerst weten voor ik zon bon koop Hihi
Of het mogelijk is om 1 nacht, 2 dagen te gaan weet ik niet. Denk het niet indd zoals Cynt al zegt. Maar voor je dochter hoef je zeer waarschijnlijk niet te betalen. Hooguit zo'n 10-15 euro voor het bedje maar deze zou je evt. ook zelf mee kunnen nemen en dan kost het je dus niets.
maar waarom wil je je dochter je niet 2 nachten bij je moeder laten is voor jullie ook eens lekker ik deed het ook nooit maar laast een keer gedaan en lekker weggeweest en was echt lekkr even tijd met je man alleen teminstate als je moeder dat wil dit doe je niet iedere maand en is echt een aanrader even tijd voor jullie samen
Is het voor Esmée niet leuk dan bij je moeder? Dan zou ik het ook niet doen! Meestal is het voor de kleintjes ook een feestje hoor, uit logeren gaan.
ik heb de bon hier liggen en er staat op dat je inplaats van drie nachten wel 2 nachten mag maar geen 1
Jawel hoor. Super leuk zelfs maar heb zon gek gevoel erbij als ik haar uit logeren breng. Niet bij mn ouders ofzo maar meer 't feit dat ik haar weg breng. Snap je 't nog? Hihi
Ik snap je deels wel. Is het niet meer dat je d'r gaat missen dan dat je schuldig voelt? Ik zou kijken of je iets voor 1 nachtje kunt vinden, misschien via Groupon Travel? Daar gaan wij komend weekend met zijn 2tjes van weg. Of hotelkamerveiling.nl