Oei er is geen groei

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Bingie, 3 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bingie

Bingie Nieuw lid

3 aug 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Mijn verhaal zal ik wat beperken, maar ik heb zeker advies/ervaring nodig van wat dames. Eindelijk mag ik met stimulatie beginnen omdat ik 5 eitjes hebt voor de eerste IVF poging. Ik spuit Fostimon en Decapeptyl in de hoogste dosis. Eerste echo gehad en helemaal geen groei van eicellen, ik was compleet perplex. ik geen geen verhoging meer krijgen omdat ik al de hoogste dosis hebt gekregen. Volgens de knappe koppen houdt het allemaal op? Nu zit ik te lezen over pogingen in het Buitenland, enige idee waar ik dan terecht kan. Wat misschien het lastig maakt of heeft gemaakt is dat ik een septum heb en die niet weggehaald kan worden omdat ze niet weten waar die eindigt in de baarmoeder. Eigenlijk ben ik heel verdrietig , heeft iemand zoiets meegemaakt?

alvast bedankt voor jullie reacties,
    Liefs Bingie

2. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.051
    2.766
    113
    Vrouw
    Och meid, wat een treurig verhaal. Waar ben je in behandeling?
    Heb je de echo op dag 8 van stimuleren gehad? Wat was jouw baarmoederslijmvlies bij deze echo?
    Zelf ben ik in behandeling in Dusseldorf, daar wel heel tevreden over moet ik zeggen.

3. Bingie

Bingie Nieuw lid

3 aug 2017
    2
    0
    1
    Vrouw

Ja de echo is geweest op dag 8. Ben in behandeling bij het MCK. De baarmoedervlies was te dun, dus volgens hun een teken dat er geen stimulatie is. Ik heb een hele korte cyclus, en ik kan mijn vinger er niet op leggen met het gevoel dat er toch iets verkeerd gedaan wordt. 1 eileider te zien, andere niet.

4. Kiekske

Kiekske Actief lid

1 nov 2016
    383
    44
    28
    Ik adviseer ook Dusseldorf. Zijn veel verder en mogen meer dan Nederland.

5. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.051
    2.766
    113
    Vrouw

In Dusseldorf draaien ze (in de behandelplannen waar ik van op de hoogte ben) de zaak om. De redenatie daar is baarmoederslijmvlies opbouwen zodat de follikels daarop reageren. Dit doen ze bij mij met femoston

6. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Hier hetzelfde probleem, geen eicellen en dun bm slijmvlies. Wij hebben de afspraak met DD gemaakt. In NL zijn we uitbehandeld

Deel Deze Pagina