Extra pretecho's?

Discussion in 'Zwangerschap' started by angela8923, Jun 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angela8923

angela8923 Actief lid

Apr 11, 2016
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve dames,

Helaas is mijn vader ernstig ziek. Ik ben inmiddels ruim 17 weken zwanger en begin december uitgerekend. Ik weet niet of hij dat gaat redden. Om hem toch nog zoveel mogelijk te betrekken bij de zwangerschap wil ik graag tussentijds wat extra echo's laten maken. Samen met hem, en als dat niet lukt heb ik in ieder geval extra beelden om hem te laten zien. Om de 2/3 weken ongeveer. Op eigen kosten uiteraard, al kunnen me die nu natuurlijk niks schelen.

Kunnen zoveel echo's kwaad?

2. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Wat erg van je vader :(

Ik zou even bellen met een echobureau en overleggen.
    Misscien kunnen ze wel iets moois voor jullie betekenen gezien de situatie. Ik denk dat extra echo's geen kwaad kunnen, maar elke 2 weken klinkt best veel.
    Maar dat weten alleen zij..

Sterkte!

3. V2015

V2015 Actief lid

Mar 19, 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou het zeker doen.
    Ik heb vanaf de 20 weken echo om de week een echo gehad om de groei in de gaten te houden en er zit nu een kerngezond meisje van een jaar te spelen.

Heel veel sterkte! Hopelijk kan je vader jullie kleine nog ontmoeten.

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Wat een vervelende situatie en lief dat je het zo voor je vader wil doen.
    Veel echos kunnen naar mijn weten geen kwaad. Ik zou ook even contact opnemen met een echo bureau. Misschien valt er wat te regelen en ze kunnen je ook adviseren wanneer je steeds het beste kunt komen, hoeveel tijd tussen de echos voor een mooi beeld enzo.
    Sterkte!

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ik heb gedurende mijn zwangerschap van de jongste 14 echo's gehad (pret en medisch) en dat is helemaal goed gegaan. Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze tijd, vreselijk.

6. Demino

Demino Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    2,778
    287
    83
    Ik zit helaas in ongeveer hetzelfde schuitje. Sterkte!

7. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Of het kwaad kan weet ik niet maar wil je wel heel veel sterkte wensen, wat ontzettend verdrietig!

8. Logan

Logan Niet meer actief

Dat kan geen kwaad. In het begin ging ik bijna wekelijks op controle met echo, en later zaten er maar veertien dagen tussen. Heel mooi idee dit zo te doen, ik wil je veel sterkte wensen.

9. Peppabig

Peppabig Bekend lid

Jun 29, 2016
    528
    283
    63
    Heel veel sterkte!

Ik heb m'n hele zwangerschap veel echo's gehad, steeds max 2 weken er tussen, soms iedere week.
    Dat had de gyn echt niet gedaan als het kwaad kon.

10. fafa

fafa Niet meer actief

Wat vreselijk verdrietig :( Sterkte in deze moeilijke tijd.

Echo maakt in principe gewoon gebruik van geluidsgolven. Net zoals die constant om ons heen zijn. Kan zeker geen kwaad. Heel anders dan bv röntgen, waar je wel heel voorzichtig mee moet zijn.

11. cupcake85

cupcake85 Actief lid

Jul 16, 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik wil je heel veel sterkte wensen! Hopelijk mag je vader je kindje nog ontmoeten...

Share This Page