Heb zelf overigens geen tattoo´s, maar mijn zus en zwager wel en die hebben hem daar laten zetten.. Erg goed, vriendelijk. Ik heb er eerder mijn navelpiercing laten zetten
Tattoo Vision in Zwolle. Heb al mijn tattoos daar laten zetten en ben heel tevreden. Ze is niet duur overigens. Vind ik. Ik zou goed naar de portfolios kijken van de mensen die je overweegt iets te laten zetten en googelen op ervaringen met die artiesten is ook verstandig.
alpha ink in Hengelo! Heel goed. heb ik mijne ook laten zetten. Ze nemen de tijd voor je . voor je ontwerp, voor het zetten en nabehandelen. als er wat vervaagd of niet goed blijft zitten ofzo kun je gewoon terugkomen om weer mooi te maken. Heb ik trouwens niet hoeven doen want hij was meteen perfect!
Rinto. Ik woon er zelf niet, maar ken de shopervaringen van het piercingforum zo'n beetje uit mijn hoofd haha.
FineLineTattoo in Emmen. heb pas mijn tattoo daar laten zetten, ze zijn echt heel goed en het was er heel gezellig, leuk personeel!
in Klazienaveen zit Andre Bruinsma! een hele goede tatooeerder! ik ben erg tevreden! doet het gewoon bij huis (wel alle papieren etc hoor!) gewoon gezellig en huiselijk
Low voltage ink. Hebben ik en mijn vriend beide onze tattoo's laten zetten.Wij hebben ze bij Joy laten zetten en ze is heel goed in fijne lijntjes en etc. Wel een erg lange wachtlijst inmiddels
inderdaad dit is een goede tattoo shop, aardig mensen ik ben daar een paar maanden geleden ook getatoeerd door mariska (bekend van babyboom) en zij heeft het prima gedaan, als ik nog een tattoo zou nemen dan ga ik zeker daar weer naar toe.
In friesland zit tattoo richard (leeuwarden) die is ook heel er goed. Heb er 17 jaar geleden mijn eerste 2 laten zetten en ze zijn nog erg mooi van kleur.