12 dagen ongesteld, sinds begin mei gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by nathalie1984, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nathalie1984

nathalie1984 Actief lid

May 24, 2008
    103
    0
    0
    Verzorgende IG
    Rotterdam
    Hallo allemaal...

Ik ben begin mei gestopt met de pil, toen ben ik gewoon ongesteld geworden, toen moest ik 5 juni ongesteld worden dat werd 9 juni op dit moment heb ik een cyclus van 32 dagen tot 20 juni ben ik ongesteld geweest van heel weinig naar heel veel.... nou is mijn vraag ondanks dat je dan 12 dagen ongesteld ben blijven je vruchtbare dagen en eisprong dan wel rond die datum, volgens de vruchtbaarheidscalculator zou dit het voor mij zijn 24 Juni 2008 Een beetje vruchtbaar
    25 Juni 2008 Vruchtbaar
    26 Juni 2008 Erg vruchtbaar
    27 Juni 2008 Eisprong
    wat denken jullie? Of ervaring hiermee?

Gisteravond rond 24.00 uur zat ik op de wc en toen voelde ik een soort iets knappen in mijn onderbuik zou dat mijn eisprong geweest kunnen zijn, zoja? ik heb daarna sex gehad met mijn man ben ik dan nog op tijd geweest, als dat mijn eisprong was?

Groetjes Nathalie

2. marjolein98

Jun 25, 2008
    67
    0
    0
    Zeewolde
    Hoi Nathalie,

Bij iedereen voelt de eisprong anders. Vind het wel vreemd dat je zolang ongesteld bent geweest...vreselijk.

Ik zelf ben gister begonnen met de www.menstruatiekalender.nl ik zou als ik jouw was die eens invullen en kijken wat die zegt.
    Bij mij klopte de eisprong precies.

Ik voel sinds ik gestopt ben met de pil de eisprong heel goed. Gedurende een paar uur een krampende pijn in mijn onderbuik. Maar er zijn ook mensen die niks voelen.

succes

3. nathalie1984

nathalie1984 Actief lid

May 24, 2008
    103
    0
    0
    Verzorgende IG
    Rotterdam
    Hoi hoi...

Volgens die calculator zou ik gister mijn eisprong moeten hebben gehad, ik heb mijn eisprong ook nog nooit gevoeld toen ik de pil slikte, maar gisteravond had ik echt zo iets van hhhmmm was dit de eisprong?

Die site die je mij opgaf hoe moet ik dat doen? Ik kom niet op die site! Ik hoor het wel...

Ben jij ook voor je eerste kindje bezig?

Groetjes Nathalie

4. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Hoi Nathalie, :D

Ik ben nu voor de vierde maand van de pil af en je lichaam heeft echt even tijd nodig om weer 'normaal' te worden. Bij mij heeft dat ook 2 maanden geduurd. Voelde toen ook ineens veel meer. Krampjes, pijntjes, heel erg pijn in mijn borsten tijdens de eisprong. De eerste 2 maanden had ik erg veel last. Ben toen zelfs 2 weken ongesteld geweest (echt niet leuk) in de eerste maand en in de tweede maand maar 2 dagen. de bloedingen waren bij mij wel in de juiste periode van de maand. Nu is alles weer in orde. de derde maand netjes op tijd ongesteld en gewoon 5 dagen. Ook minder pijntjes. Alleen mijn darmen blijven gevoelig.

kan dus even duren! :(
    Heel veel succes

Groetjes,
    banjabes

Share This Page