extra sinterklaasjournaal op 21-5-2011

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door nikkie83, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bram was ook 'mijn' sinterklaar.. En ik vind het echt jammer!
    Hij was in mijn ogen ook de echte. Nu zal mijn dochtertje het met de nieuwe moeten doen :p

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Jammer dat Bram er mee stopt.

Ben benieuwd hoe 'Kees' het gaat doen.

Dat zullen we zien eind dit jaar. Want hij komt in Dordt :D

En dan heb ik verlof, dus dat komt helemaal goed.

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

Bram heeft het 25 jaar gedaan, ik geloof niet dat ik me kan herinneren van de sintswisseling toen, dus kids zullen er nu idd ook niet veel van merken.

ik moet wel zeggen, vind de stem van de nieuwe sint erg op die van Job Cohen lijken :D:D

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik vind het ook heel jammer, maar ik merkte de laatste twee jaar al wel dat hij af en toe opmerkingen maakte, waaraan je kon merken dat het 'al de zoveelste keer was'.... Ik begrijp het dus ook wel hoor, maar goed, jammer!

Ik denk en hoop dat mijn kids het feest er niet ander om waarderen. Die zien ook geen verschil tussen Bram en de Sint hier in het dorp, dus....

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Zo jammer....maar ja het moest ooit een keer gebeuren.

Sinterklaas bedankt voor alle jaren!!!

6. thewiz

thewiz Actief lid

27 jun 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Sorry hoor, maar die nieuwe sinterklaas kun je toch niet serieus nemen! Het is kees van flodder. En dat zal hij altijd voor mij blijven. Misschien vindt mijn dochter hem wel leuk maar ik niet!
    Wie heeft dit eigenlijk besloten. Heeft het Nederlandse folk dan helemaal geen inspraak meer....

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ja, natuurlijk, we hadden weer zo'n gezellige zaterdagavond show moeten organiseren: Holland's next Sinterklaas, met live shows en miljarden aan sms-opbrengsten....

;):x

8. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    @Juud WHOEHAHAHAHA.....ik zie het al voor me!

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Klinkt grappig inderdaad, maar ik snap echt niet goed waarom mensen, voordat ze het gezien hebben, al zo negatief kunnen zijn hierover. Wat dacht je dan, dat je Bram zou overleven?

En waarom zouden we inspraak moeten hebben? Hadden we dat ook toen Bram het werd?

10. thewiz

thewiz Actief lid

27 jun 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Nou ja zeg, heb ik het over een talentenjacht.... Nee. Dat lijkt me ook een heel stom plan!
    Ik bedoel gewoon dat je niet een persoon kiest die jaren lang een slome, domme slungel heeft gespeeld. Je kiest toch een persoon met een goede reputatie...

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Maar je hebt het over inspraak en misschien stoor ik me gewoon meteen aan dat woord. Tegenwoordig moeten we allemaal maar overal stemmen in en over hebben, maar als we naar de stembus mogen, geeft een groot deel van NL niet thuis. Dus SORRY, dat was mijn frustratie...

En ik vind het een beetje oneerlijk dat de nieuwe Sinterklaas meteen wordt gezien als een slome, domme persoonlijkheid (Kees). Dat was een rol, net als Sinterklaas een rol voor hem gaat zijn. Bram had ook rollen als snode zakenman e.d.
    De nieuwe (vergeet steeds zijn naam...) heeft humor, heeft in mijn ogen, met de juiste baard en pruik, een warm Sinterklaasgezicht, dus ik ben juist heel nieuwsgierig!

12. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ik vind "Kees" persoonlijk wat te jong om Sinterklaas te zijn. Hij zal het vast goed doen, hoor, ze kiezen hem niet voor niks. Wie weet wat voor kindervriend het is in zijn vrije tijd.

Maar ik vond het tijdens het Sinterklaasjournaal niet goed te verstaan en Bram heeft zo'n duidelijke zachte stem. Ik vind het gewoon niet passen, zo'n jonge stem en hoofd in het pak van Sinterklaas. Neem dan Robert ten Brink of zo. Die vind ik er veel beter in passen.

Maar de tijd zal het leren, we zijn allemaal zo gewend aan Bram, maar die man kan het niet voor eeuwig doen, hij is ook al bijna 80 geloof ik, geen gezicht Sint met een rollater of scootmobiel. :D:p:D.

Moest wel lachen om Hollands next Sinterklaas, whahahaha!!!!

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heb net dat journaal eens zitten bekijken (durfde het toch niet aan met de kids en had het nieuws inmiddels vernomen) maar ik vind die "Kees" wel een tikkie jonger natuurlijk, maar zeker niet verkeerd hoor. En ik moet echt moeite doen om Kees erin te zien. Zijn stem en taalgebruik heeft ie erg overgenomen van Bram...

Ik ben zeer tevreden! We moeten het er toch mee doen.

Enne, Bram zag er 25 jaar geleden ook jonger uit, en herinneren wij ons de overgang in 1986? Sterker nog, ik geloofde toen al lang niet meer, maar hij is voor mij toch de echte hoor! Dat gaat 'Kees' dus vast voor mijn kids worden!

Deel Deze Pagina