2 broertjes uit omgeving Nijmegen vermist!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door hamtaro, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Ik las zojuist dit bericht op de website van de Telegraaf. Er blijken 2 broertjes vermist te worden in Nijmegen. Mijn grootste angst dat het ooit met mijn kind gebeurd en waarschijnlijk dezelfde angst als velen van jullie hebben. Daarom wilde ik dit topic openen. Hopelijk leest iemand uit Nijmegen of omgeving dit, die allebei (of in ieder geval 1 van beiden) gezien heeft of weet waar ze zijn.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9914657/__Jongetjes__8__10__vermist__.html

groetjes
    van
    Hamtaro

2. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Oh jakkes! Ik hoop dat ze snel weer bij hun ouders zijn!!

3. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hier iemand uit omgeving nijmegen maar helaas niets gezien had het al wel gelezen vreselijk !! :( Hoop dat ze snel terecht zijn

4. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Verschrikkelijk hoor! Ik woon in Nijmegen en heb inderdaad rond een uur of 20 een politiehelicopter boven Nijmegen zien vliegen....Hoop zo dat ze worden gevonden....Ze zijn met man en macht naar hen op zoek.
    het laatste politiebericht is, dat ze van huis zijn weggelopen....

Ik zei net tegen manlief dat ik zo blij ben op dat soort momenten, dat die van ons lekker in zijn bedje boven ligt te slapen!

5. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0

Ja echt he! Na zo'n bericht loop ik altijd even een rondje langs de slaapkamers!

6. chantelle

chantelle Bekend lid

3 aug 2010
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah wat verschrikkelijk ik hoop dat ze snel terecht zijn

7. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    De jongetjes zijn weer terecht !! Dat zijn berichten die over twitter gaan de jongetjes waren in de trein onderweg naar lunteren.

Vermiste Nijmeegse broers terecht

NIJMEGEN - De twee Nijmeegse broertjes van 8 en 10 jaar, naar wie zondagavond met man en macht is gezocht, zijn weer terecht. De twee werden door de machinist van een trein in Lunteren herkend, meldt de politie.
    De twee waren zondagmiddag om 13:00 uur voor het laatst zijn gezien in de wijk Grootstal. Hun vermissing werd om 15:30 gemeld, waarna de politie in Nijmegen een grote zoekactie startte met honden en een helikopter. Ook is via SMS en internet een opsporingsbericht verspreid.
    De jonge avonturiers worden zo snel mogelijk met hun ouders herenigd.

8. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    Fijn voor de ouders dat ze weer terecht zijn. Gelukkig gaat alles goed met ze.

Het topic kan op slot.

groetjes
    van
    Hamtaro

Deel Deze Pagina