Help heeft iemand dit ooit gehad ??

Discussie in 'Miskraam' gestart door shiruuullll, 12 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shiruuullll

shiruuullll Nieuw lid

12 jun 2019
    1
    0
    1
    Vrouw
    Heey dames,

Ik ben nieuw hier en heb hulp nodig. Zal even vertellen wat er aan de hand is. Vorige week dinsdag eerste echo gehad. Had 3 weken daarvoor een positieve cb rest waar 2-3 weken op stond. Met de echo was ik precies 6 weken, wel een kloppend hartje te zien. Afgelopen zaterdag zat ik ineens helemaal onder het bloed, naar de wc echt een mega stolsel verloren. Bloeden werd een heel stuk minder, tot gistermiddag toen werd het weer heel heftig en had veel pijn in mijn buik weer 5 grote stolsels verloren en super veel bloed. Vandaag redelijk wat gebloed maar is nu over gegaan in wat bruiner bloed. Mijn borsten doen minder pijn maar is nog niet weg waardoor ik misschien twijfel. Kan je na een miskraam nog wat last van je borsten hebben?? Morgenochtend pas een echo, ben zo zenuwachtig pffff.

2. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Bij was grote stolsels geen goed teken helaas.

Hopelijk morgen goede echo

3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Dat is enorm schrikken!
    hcg blijft nog een tijd in je lichaam zitten en kan je borsten nog gespannen laten voelen. Helaas!

Sterkte :(

4. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Dat is zeker heel erg schrikken. Helaas door het HCG in je lichaam kunnen zwangerschapssymptomen nog gewoon aanwezig zijn.
    Ik hoop op een goede echo voor je, sterkte!

5. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ach jee wat naar! Ik had tot een week na mijn curettage nog zere borsten. Het duurt even voor al het hcg eruit is.
    Hoe was de echo vandaag?

6. Isabelle010

19 jun 2019
    28
    4
    3
    Ik hoop dat het goed met je gaat! Wat een nare ervaring moet dit geweest zijn om zo te schrikken van die bloedingen.
    Hopelijk was de echo goed.

Deel Deze Pagina