Met 15 weken heb ik een pretecho met geslachtsbepaling laten doen. echo-dame twijfelde in het begon enorm over het geslacht. de eerste keer dacht ze duidelijk een piemeltje te zien en later weer 3 streepjes. en dat een paar x achter elkaar. op het laatst dacht ze het wel met zekerheid te vertellen. wie doet er een gok?? het zijn foto's uit een fimpje geknipt dus ik heb er evt. nog meer.
Ik zou zeggen Jongen, maar helemaal duidelijk is het nog niet. Nog even geduld en dan zal je het straks beter kunnen zien
Je hebt recht op een 20 wkn echo om te kijken of alles goed is,voor zover ze dat kunnen zien.Misschien moet je dit over 5 wkn laten doen,is het misschien beter zichtbaar.Succes!
als je een geslachtsbepaling heb laten doen en als ze het niet goed of duidelijk kunnen zien dan mag je toch gratis terug over een bepaalde tijd ??? Bij mij zagen ze het geslacht al met 12 weken !
halverwege en aan het eind van de echo dacht ze het met zekerheid te zeggen, maar het is meer ik die nu aan het twijfelen slaat toen we weggingen, feliciteerde ze me met een jongetje. als ik de dvd bekijk dan zie je in het begin duidelijk steeds wat anders. verderop denk ik wel steeds weer een piemeltje te zien maar dan lees je overal weer dat 15 weken ook nog erg vroeg is en dan ga je twijfelen maar goed, volgende week dinsdag krijg ik de 20 weken echo dus we zullen zien.
droebeltje, ik vind de plaatjes niet zo duielijk, durf het niet te zeggen.... vervelend he als je t zo graag wil weten.... heb ik ook zo hihi.