Nu al bekkeninstabiliteit

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ramona, 14 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi hoi

Zoals een aantal van hier wel weten heb ik tijdens de zwangerschap van marki behoorlijke bekkeninstabiliteit gehad en ook met krukken gelopen aan het eind voor zover ikn nog lopen kon.

Nu is het helaas al weer op komen zetten en begin over 2 weken als met fyshio ze kon helaas niet eerder.

IK baal hier zo van want merk nu al dat ik al een hoop dingen niet meer kan en vind het voor de andere kids zo sneu even lekker dollen en stoeien zit er niet meer in want dan verga ik van de pijn en kan dan echt helemaal niks meer.

Het belooft dus nog heel wat allemaal en hoop zo dat de fyshio zal gaan helpen maar ben er bang voor.

En we zitten ook nog midden in de verbouwing. :(

Iemand hier nog tips :(: :(: :(:

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    dat is k**** zeg, maar neem maar even lekker wat rust. heel veel sterkte en ik hoop dat de fysio helpt.

Gr Tascha

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ow meid als ik tips had zou ik ze zeker ook voor mezelf gebruiken! Ik heb ook bekkeninstabiliteit en kan soms geen stap verzetten. Fysio werkt bij mij niet. Ik ga wel binnenkort naar een homeopaat. Niet specifiek daarvoor hoor, maar misschien is er iets dat zij voor me kan doen..? De verloskundige adviseerde het me.

4. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Nou tips heb ik niet, maar ik heb wel hetzelfde probleem,ben nu 21 weken en heb ook last van mijn bekken, aankomende Donderdag krijg ik mijn eerste therapie ervoor ben benieuwd. Maar het is inderdaad erg belemmerend in het doen en laten, zelfs de kleine dingen zijn al erg belastend.Ik heb dan gelukkig geen andere kleine rondlopen, maar wij zitten ook midden in een verbouwing en voel me zo lullig dat ik mijn partner niet kan helpen...maarja misschien na een paar sessies therapie...tot die tijd lekker rustig aan doen en rusten, maar dat gaat natuurlijk niet zo makkelijk als je er nog 1 hebt rondlopen.

succes ermee in ieder geval!

liefs Ramona

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    en hier nog een met hetzelfde probleem...
    ook tips hier niet het is gewoon shit! bluh
    bij mij helpt fysio ook niet, word steeds erger!

6. AmyLee

AmyLee Actief lid

3 jul 2006
    120
    0
    0
    Limburg
    Hoi allemaal,

Ik heb hier ook last van, maar dan al vanaf week 9, helemaal in het begin dus. Ik heb ook fysio gehad maar deze helpt ook bij mij niet. Ik ben doorgestuurd naar een osteopaat. Ik moet zeggen dat dit me niet van mijn pijn afhaalt, maar het verzacht de pijn wel voor een aantal dagen. Soms helpt het maar 1 dag en soms een week. Mijn therapeut zegt dat ze verder hier niets aan kunnen doen, heel vervelend want ook ik heb er dagen bij dat ik helemaal geen stap meer kan zetten en moet nog zo lang. Ik hoop wel dat het na de bevalling gelijk weg!

Deel Deze Pagina