Help, klinkt waarschijnlijker dramatischer dan het is, maar ik verslikte me net waardoor ik zo'n anta flu keelsnoepje ineens door slikte.. Ik ben zwanger, en vroeg me af of iemand weet of dit kwaad kan of dat ik moet proberen te overgeven oid?
Ach welnee. Dat is waarschijnlijk merendeels suiker lost op in water, water zit rijkelijk in je spijsverteringskanaal Of is het een lekker synthetisch geval met zoetstoffen? Ook dat zal echt geen kwaad kunnen denk ik hoor.
Dankje voor je snelle reactie! Vind het ook zoiets om mn vriend hiervoor wakker te maken maar toch maakte ik me wat zorgen omdat ik er nu buikpijn van heb. Het was gewoon zo'n rode van antaflu, volgensmij niet vol troep die snoepjes.. Dankjewel, nu kan ik proberen te slapen!
Hormonster alert! Gewoon lekker laten. Of je het snoepje nou op je gemak sabbelt of in 1x maakt echt geen verschil. Nouja, voor je keel hooguit
Waar was je bang voor dat er zou gebeuren dan??? Je weet dat er geen zonnebloemen in je buik groeien van het eten van zonnebloempitten, toch? Dus er groeien ook geen anta-flu's in je buik Of waar denk ik nu totaal niet aan??? Waarom zou dat schadelijk kunnen zijn? (dit is geen aanval hoor, maar ik mis een bepaalde gedachtegang hier?)
Inderdaad een aparte vraag.... want waarom zou het wel erg zijn om het snoepje in 1 keer door te slikken en niet als je het opsabbelt? het is een snoepje, geen medicijn
Dan heb jij zeker nog nooit gehoord van anta-flu boompjes die uit je navel groeien...? OK, flauw ik weet het Maar ik vraag me ook wel serieus af waar je bang voor bent als je een snoepje doorslikt? Het enige verschil is dat hij niet in stukjes is. Het zullen de hormonen wel zijn
Geniaal! Bij zulke vragen ben ik altijd geneigd om te zeggen dat het wel kwaad kan en je meteen de verloskundige moet bellen (A)
Ik begrijp je vraag wel hoor. Had je het snoepje net in je mond of was hij al klein gezogen? Die dingen zijn best groot toch als je ze uit het papiertje haalt? Ik zou me denk ik net als jij ook wel een piepklein beetje zorgen maken. Zou ook denken: komt dit wel goed? Ik weet niet hoe groot dat klepje is van je slokdarm naar je maag.... Stel dat het niet past of zo, zo'n hard snoepje er doorheen. Ik vind je vraag zo gek nog niet. Gelukkig heb ik het zelf nog nooit gehad en hou het ook liever zo.
Haha dankjewel voor de goedbedoelde berichten! Ik denk indd dat het de hormonen geweest waren want ik heb me er ook totaal niet meer druk om gemaakt Maar hee... Weet ik veel?! Ben ook maar voor de eerste keer zwanger En nee, natuurlijk ben ik niet bang dat er keelsnoepjes in mn buik gaan groeien hahah, weet ook niet waarom ik zo in "paniek" was, denk toch hormonen...