Vandaag weer controle gehad bij de gyn. Bloeddruk was wat te hoog. Urine controle gehad en die was gelukkig schoon. Daarna de baby even opgemeten op de echo en nu blijkt dat hij rond de middenlijn zit in de grafiek maar dat t buikje onder de onderste lijn zit. Bij wie is dit nog meer zo (geweest) en kan me gerust stellen?? Maak me nu weer druk natuurlijk
Dat ik rust moet gaan houden. 3 januari weer heen voor groei echo. Misschien dat hier vrouwen zijn die dit hadden en dat de achterstand later weer is ingelopen ofzo?
Sara had een achterstand van 5 weken op het laatst. Wat haar buikje betreft iig. Maar dat had ze toen ze er eenmaal uit was heeeeel snel weer ingehaald haha
Hallo Memmie . Ik begrijp jouw ongerustheid heel goed. Mijn baby was met 32 weken ook te klein. Haar beentjes en hoofde vielen ook onder de onderste lijn. Haar buikje zat op de middenlijn . Met 36 weken was de groei zodanig bij getrokken dat ze met alles bijna op de middenlijn zat. Ik heb heel veel rust genomen en dat heeft geholpen. Ga vooral veel op je linkerzijde liggen. Stop met werken als je dat nog doet. Probeer hulp te krijgen voor je huishouden en andere kind. . Er kan nog heel veel positief bijtrekken qua groei !