Zoals ik het in de titel al vraag. Is het leuk shoppen in Woerden of zijn er niet heel veel winkels.?
Nee, absoluut niet voor een hele dag. Leuke/aardige kledingwinkels die er zijn: - Vero Moda - Only - Esprit - XPC (Fashion en laarzen. Online shop voor de vrouw | XPCLOTHING) - Non Stop Fashion (Non Stop Fashion - Fashion in IJsselstein, Amersfoort, Woerden, Houten, Bilthoven & Vleuten) - The Store En dan nog de winkels in het duurdere segment én van Scapino kwaliteit. Als je echt een dag leuk wil shoppen zou ik zeker ergens anders heen gaan.
Ik ga meestal naar Utrecht. IJsselstein is ook wel leuk denk ik, maar wel klein. Amersfoort misschien? Maar daar ben ik ook niet bekend.
Als je naar Utrecht gaat waar parkeer je dan de auto.? Zit te kijken bij parkeergarages maar wat een bedragen..
Parkeren is duur in Utrecht. Ik parkeer meestal in Godebald, Moreelsepark of Vreedenburg. Maar je kunt ook prima met de trein gaan. Dat doen wij meestal. Houd er ook rekening mee dat zo ongeveer de hele parkeerroute de stad in openligt, ze zijn nogal druk aan het werk. Dat maakt met de auto gaan niet bepaald sneller.
Paardenveld parkeren in Utrecht! Maar idd alles ligt wel open ja, trein is beter plan (al zijn ze ook met het spoor bezig) Amersfoort is ook leuk en goedkoper parkeren (soeverein of zelfs ergens in een woonwijk gratis..) wel kleiner dan Utrecht maar genoeg winkels..