Ik heb een paar weken geleden een foto product besteld. Extra betaald voor kwaliteitscheck, maar bij binnenkomst was meteen al duidelijk dat de kwaliteit bedroevend slecht was. Dame aan de telefoon gaf ook aan dat deze afdruk niet door de check had mogen komen. Ik mocht een nieuwe afdruk laten uitvoeren. Ik had een nieuwe foto opgestuurd, hebben ze de foto helemaal uitverhouding gehaald, mijn zoontje zijn gezicht is de helft zo smal. Aangegeven dat ik geen vertrouwen meer heb ik hun service en ik mijn geld terug wil. De kwaliteit van de materialen vond ik ook enorm tegenvallen en de kosten waren toch 70 euro. Nu gaan zij daar niet mee akkoord en moet ik: - een nieuw product bestellen - een waardebon kiezen. Ik heb toch gewoon recht op geld terug als het artikel niet voldoet? Een kleuter kan zien dat dit niet ok is. Dit valt toch onder Herroepingsrecht? Ik vind het echt waardeloos, ik wil ook eigenlijk de kracht van social media gaan inzetten, maar wil ze ook nog de kans geven dit netjes af te handelen zonder dat ik nog een product van hun krijg, want kwaliteit leveren kunnen ze blijkbaar niet.
Mijn zusje heeft precies hetzelfde gezeik met een foto site... ze heeft zelfs een foto gekregen van een meisje wat niet eens haar eigen kind is (en wel een foto van haar andere dochter maar die foto is ook helemaal niet scherp en heeft vlekken)
Ze moeten de kans krijgen jou een deugdelijk product te geven, herroepingsrecht geldt niet zomaar voor dingen die bv speciaal op maat gemaakt zijn. Dus jij moet ze de kans geven het alsnog te corrigeren, maar ik zou daarbij wel aangeven dat je ze al 1 extra kans hebt gegeven en je na de derde poging gewoon je geld terug wil als het weer niet ok is. Waardebon dus niet accepteren.
Welke site is het? Mag ook per pb. Ligt eraan welke site het is of ik evt kan helpen (ben bang van niet, maar wie weet)