Goedenmiddag dames, Ik denk dat we hier een buikgriep te pakken hebben, dat hoop ik althans en dat we niet een bacterie hebben opgelopen ofzo. Ik vroeg me af..zijn er nog meer die op het moment de pineut zijn? Volgens mij is het ook wel het seizoen nu voor de buikgriep? groetjes Kaatje
Ik ben niet zwanger en hoor dus niet thuis in dit topic deel. Maar we zijn hier met 4 zieken thuis. Mijn oudste is echt goed ziek en heeft medicijnen gekregen om nog wat vocht binnen te kunnen houden. Hij ging er in 1 nacht heel slecht uitzien. Mijn stuiterbal houd het inmiddels allemaal binnen maar ligt ook laveloos op de bank. Ik kan nog net rechtop zitten nu en dan. En mijn jongste is gewoon een beetje ziek, maar wel actief.
Beterschap! Hier voelde we ons al even niet zo lekker hoofdpijn keelpijn. vrijdagnacht begon de jongste met overgeven en dat was het ook,wel nog snotteren en buikkrampen. Gisteren ikzelf en de oudste.Die krampen die zijn het ergste....en de koorts. Ben benieuwd of er nog meer in het gezin eraan moeten geloven.
Eentje overgeven. Erntje erge buikpijn en overgeven, duurde wel week voordat het over was. Ikzelf misselijk en dagen veel datmkrampen en eten wat verkeerd viel en een beetje diarree Ik hoor het ook veel om me heen. Nu de coronamaatregelen eraf zijn heb worden dit soort virussen natuurlijk ook weer makkelijker doorgegeven.
Heerst enorm, hoor het overal. Hier zelfs een bericht vanuit school dat meer dan de helft van de kleuters afwezig was door buikgriep. Sterkte!
De laatste 2 hebben nu corona. We zitten hier al vanaf 20 februari thuis..wisselen elkaar steeds af. Jullie beterschap