nou gister was ik bij mijn ma en had me knoop van mijn broek los en mn broek knelde echt helemaal nou zegt mijn ma het wordt echt tijd voor zwangerschapskleding... leuk maar wel erg snel he? hoeveel weken waren of zijn jullie dat je andere kleding nodig hebt?
Ik was ook 9 weken geloof ik. Je moet gewoon zwangerschapskleding gaan halen wanneer je lijf dat aangeeft en dat is voor iedereen verschillend.
hoi, ook ik was een week of 9 toen ik mijn eerste zwangerschapsbroek kocht. er staat echt geen vaste datum op hoor. gewoon kopen in de week waarin je eigen broeken te klein worden
Met vijf weken begon mij 's avonds de broek te knellen, met zes weken had ik lekker een zwangerschapsbroek aan.
Ik ben het ook met de rest van de meiden eens. Bij iedereen is dat verschillend, de 1 draagt met 8 weken zwangerschapskleren en de ander veel later. Je moet doen waar je je fijn bij voelt als jou kleren te strak zitten zou ik ze gewoon gaan aanschaffen en lekker gaan aan trekken. Enne een knellende broek zit toch ook niet lekker. Veel plezier met shoppen Liefs wolly
Hoi hoi, Ik was 12w en een half toen ik er mee begon! Moet zeggen dat dat een hele opluchting was... amai, je voelt je op slag stukken beter.
met 6 weken al, m'n gewone broeken zaten al heel snel te krap. die broeken zitten echt lekker als je de goede hebt gevonden.
Het maakt niet uit hoeveel weken je bent. Als je broek niet meer goed dichtgaat of gaat knellen wordt het gewoon tijd voor positiekleding. Dit kan bij de 1 met 8 weken zijn, de ander met 12 en sommige nog veel later. Zit het echt niet meer lekker dan gewoon gaan shoppen! Nadeel van vroeg zwangerschapskleding kopen is dat je misschien de broeken die je nu koopt niet meer past straks. Er zijn een hoop vrouwen die op de heupen en billen ook een hoop aankomen en daardoor na een paar maanden een maatje groter moeten.
Ik heb nog geen positiekleding nodig, vind ik het ook nog best wel vroeg voor eigenlijk. Ik draag voornamelijk leggings met jurkjes of rokjes erover en dat zit prima. Ik ben de 12 weken nog niet gepasseerd, dus wil ook nog niet dat mensen het weten. Voorlopig lukt het bij mij op deze manier nog prima. Maar als je echt niet meer in je kleding past, zou ik lekker op zoek naar positiekleding.
Ik draag helemaal geen positiekleding, draag gewoon rekbare truitjes en normale broeken met een elastieke band.
Ik draag ook al 3 weken zwangerschapsbroeken. Ook al veel truitjes heb ik weg moeten leggen omdat ze te kort worden.
ik ben nu ruim 5 weken en merk ook dat mijn broeken strak gaan zitten, ga strax ook ff naar de stad om toch maar een positiespijkerbroek aan te schaffen. Is misschien wel erg vroeg, maar mijn gewone spijkerbroek kan niet eens meer dicht.
Tot nu toe pas ik mijn eigen broeken nog maar merk wel dat het steeds strakker gaat zitten dus binnekort toch maar eens op zoek naar een nieuwe broek
Ik ben morgen 39 weken zwanger en heb nog steeds m'n eigen kleren aan! Ik heb wel gekeken naar zwangerschapskleding, maar alles was te groot, dus ik zal wel moeten! Sowieso heb ik wel veel heupbroeken, dus die zitten dan al onder je buik, waardoor je ze langer aankan. Wat ik wel jammer vind is dat ik ook nog steeds geen buikbanden pas, ik had er best veel gekocht, want ik vind dat er altijd zo leuk uitzien, maar ze zijn gewoon nog steeds te groot!
Ik ben morgen 16 weken, maar pas al m'n kleding nog prima! Er is nog niet echt een buikje te zien. Alleen rond/boven m'n navel wordt ik iets dikker, waarschijnlijk omdat alles omhoog wordt geduwd. Maar m'n broeken vallen daar ruim onder, dus heb nog geen positiekleding nodig.