Steken: teken van een komende eisprong of al geweest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lieverd86, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Zijn steken in de onderbuik (links of rechts) een teken van een naderende eisprong aan die kant of is dan de eisprong net geweest? Heb eens gelezen dat de steken komen van het 'gele lichaam?' dat zich verwijderd of zo?

Heb deze vraag omdat ik twijfel of ik mijn ei heb gehad of nog komen gaat. Ik heb wel cervixslijm verloren (sinds vrijdag 20ste) waar ik draden van kon trekken van 6a7 cm. Ook meer zin gehad in seks. Maar mijn steken, die ik normaal gesproken wel voel, zijn nu moeilijk te traceren. Wel af en toe wat steekjes, maar geen last van gehad zeg maar. De steekjes die ik voel zijn nu na de eisprong via de calculator. Mijn cervixslijm heb ik niet meer(sinds gister). Heb ik nu mijn eisprong al gehad of gaat deze nog komen? Heb deze week om de dag geklust, dus wat dat betrefd zit het goed. Wel lastig nu mijn NOD te berekenen.

2. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Mmmm niemand een idee?

3. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Als ik steken heb, dan moet mijn eisprong nog komen. Meestal duurt dat dan niet meer zo lang, hooguit een dag. Maar elk lichaam is anders.

4. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    bij mij komt de eisprong ook na de steken, en het cervixslijm gelijk met de steken. Als dat allebei ophoudt, is de eisprong geweest. (bij mij zijn de steken ook van het ene op het andere moment over: volgens mij dus het moment van de eisprong. Deze maand heb ik het ei ruim een week voelen groeien, toenemende steken en pijn....)

5. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    ik voel ook eerst steken en daarna is mijn eisprong

Deel Deze Pagina