Ik heb ook bij deze zwangerschap een sterke drang naar een knul. Ik voel me eigenlijk een beetje schuldig hierover, alsof een meid niet gewenst is. Als mensen het horen reageren ze ook vreemd, alsof ik alleen voor knullen ga!? Ik voel me gewoon meer een knullen moeder dan een meiden moeder................. Wie heeft deze drang ook?
ik had dat met een meid, ik kon me alleen maar een meisje voorstellen, het blijkt ook een meisje te zijn, dus ik denk achteraf dat het gewoon een soort voorgevoel is geweest want een jongetje was ik net zo gelukkig mee geweest, gezondheid gaat voor.
Ik heb ergens begin februari 2009 de 20 weken echo en ik hoop toch wel op een knul. Dit gevoel had ik bij de eerste ook, maar dan nog sterker. Veel geluk met je kleine meid!
hihih ik hier heb al 2 knullen en iedereen riep nu,je zal wel blij zijn zeker als het een meid word? nou ik hoopte eigenlijk stiekum op een jongen weer,maar het word een meid ook welkom,maar als ik echt zelf de keuze had,koos ik weer een knul
Ik heb 35 weken lang geen idee gehad maar de rest van de wereld dacht zeker te weten dat het een meid zou worden. Ik werd helemaal iebelig van de druk die ik voelde. In week 35 heb ik een echo laten maken: het was en is een knul! Heerlijk. Het maakte me niets uit maar was blij dat de druk erbij af was.. ik wist lekker wat het werd.. de rest moest nog even wachten
en dan voel je je ook nog schuldig.. ik herken t wel, wou graag een jongetje en was bij de echo beetje teleurgesteld dat t n meisje was. echt heel erg. nu is ze 1 en vind ik een meisje geweldig. toch hoop ik bij deze nog stiekum op n jongejte. gewoon ook omdat die bij ons in de familie zeldzaam zijn. maar ja voel me er wel wat schuldig over ja
Ook ik zag mezelf altijd als een jongetjesmama en had dus ook een (lichtelijk, dat wel) voorkeur voor een jongetje. Maar Jaslynn is toch echt een meid, en wat voor een, echt een pittige tante hoor. Nu kan ik me al niet eens meer voorstellen dat ik toen zo graag een jongetje wilde..meisjes zijn zo leuk! Als ik ooit weer een kleintje mag krijgen dan denk ik niet dat het me nog zou uitmaken of het een jongetje of meisje wordt, denk dat het allebei zn leuke kanten heeft. Maar voel je niet schuldig hoor! Je mag toch best een voorkeur hebben voor een bepaald geslacht? Lekker vreemd laten reageren die mensen hoor..als ze daar gelukkig van worden moeten ze dat vooral doen En trouwens..mocht het wel een meid worden weet ik zeker dat je er net zo blij mee zal zijn hoor
Waar ik zo kriegel van wordt is het feit dat mensen er van uit gaan dat je na een knul nu een meid wil. Als er dan zo'n opmerking wordt gemaakt, knal ik er gelijk in dat ik niet perse een meid hoef. dan moet je ze horen, zoooo stereotypen...................... echt irritant. Ik hoop et 20 weken gewoon te kunnen zeggen, NEE het wordt een KNUL. En ik geniet ervan..........
Iedereen om mij heen roept dat ik een meisje ga krijgen (hebben een zoontje) en stiekum denk ik dat zelf ook wel een beetje (maar durf het niet hardop te zeggen, mocht het een jongetje worden het te kwetsen hiermee of dat voor mezelf de omschakeling te groot zal zijn) maar uiteindelijk gaat het er toch alleen maar om dat het GEZOND is ?!
Ik heb heel sterk het gevoel dat ik een meisje ga krijgen, (als ik het over de baby heb zeg ik al onbewust "ze") maar iedereen vind mij een jongens mama... Waarschijnlijk omdat ik zelf niet van de kwikjes en strikjes ben... Maar als het een meisje is, ga ik helemaal los... Overigens hoeft het niks te zeggen over je gevoel na de bevalling, hoor... Ik was bij Jelle welgeteld 3 seconden teleurgesteld dat het een jongen was, ik had toen ook het gevoel dat het een meisje zou zijn, alleen minder sterk dan ik dat nu heb, maar na die 3 seconden wist ik al niet beter meer...
ja hier ook,iedereen je zal wel blij zijn zeker als je een meisje krijgt nu? omdat ik al 2 boy,s heb nou ik was stik blij geweest als het weer een boy was hoor snappen ze niet lijkt het wel