Mn zoon van bijna 6 maanden knalt bijna uit zn Puckababy, dus ben op zoek naar een slaapzak. Het is een slechte/onrustige slaper, vaak wakker en meteen zn speen eruit halen als ie erbij kan maar dan niet kunnen slapen omdat ie zn speen nodig heeft Ik heb gekeken naar de slaapzak van Puckababy, lees hier wisselende verhalen over... Liefst een slaapzak die niet te warm is maar waar hij zich nog wel enigzins 'geborgen' invoelt, om iets van zn onrust weg te nemen... Tips zijn welkom!
Ons zoontje van nu 7 maanden is sinds een paar weken uit de Mini en slaapt in de opvolger van Puckababy. Het stoppen met de mini was nogal een toestand, maar het is gelukt doordat hij nu op zijn buik slaapt en daardoor niet met zijn handen en armen gaat bewegen. Hij is heel sterk, tijgert en rolt de kamer al door dus ik durf het wel aan om hem op zijn te leggen. Ik vind trouwens de 4 seizoenen slaapzak van Puckababy ideaal! Ons dochtertje heeft er jaren lang heel fijn in geslapen! Ik kreeg hier de tip om een zippadee zip te proberen wanneer stoppen met de mini niet zou lukken. Dat was mijn plan B dus wie weet heb je er wat aan
Ik vond het een hoop geld die slaapzak.....wat ik heb gedaan was een slaapzak kopen van de hema zonder mouwen en dan de mouwen met ritsen dichtmaken. Zo kon hij in eerste instantie met zijn armen in de zak slapen en na een tijd zijn we gaan afbouwen door elk slaapje afwisselend 1 van zijn armen eruit tot hij gewoon "normaal" kon slapen