Onze kleine man krijgt 's ochtends pap in de ochtend. Bambix licht volkoren 180+6. Hij vindt het lekker, maar doet zo raar bij het eten van zijn pap. Hij eet het uit een bordje. Hij wordt meestal driftig bij het eten van zijn pap. Het lijkt wel niet snel genoeg te gaan. Dan heeft hij een hap in zijn mond en dan gaat hij huilen; lijkt wel alsof hij het niet weg krijgt ofzo op dat moment. Hij wordt ook boos. Aan het einde van de pap, wordt hij rustiger...behalve als het op is Herkent iemand dit?
Geen idee, lastig hoor. Misschien moet je het eens uit een fles geven, doen wij ook. 180+6 en dan 2 à 3 scheppen Bambix erbij. Gaat hier prima. Succes ermee.
Is het iets van sinds kort of altijd al zo met het geven van pap? Misschien vind ie de structuur van pap niet meer prettig? Heb je al een keer geprobeerd om hem 's ochtends brood te geven? Mijn zoon moest ook geen pap 's ochtends. Uit een fles geen probleem trouwens. Maar met een lepeltje werd ie onrustig. Ik denk dat het hem te langzaam ging. Brood is geen enkel probleem, dus volgens mij eet hij al vanaf dat hij een maand of 9 a 10 is 's ochtends een boterham.
ik zou inderdaad ook brood proberen, kijken of hij dat wat vindt. hier was het ook rond 10 mnd dat ze begon te klooien e.d. met pap en zodra ze brood kreeg was dat over
Ik zou ook een boterham proberen. Onze dochter heeft nooit pap gehad 's ochtends, meteen begonnen met een boterhammetje.
mijn zootnje wilt al heel lang geen pap meer...begon ook zo te doen, 2 boterhammen met hartig beleg gaat er nu al sinds hij dnek 8/8.5 mn gretig in
Misschien is het inderdaad tijd om over te gaan op een boterham. Zo begon het bij mijn zoontje ook. Eigenlijk geven ze zelf wel aan dat ze klaar zijn voor een 'stapje verder' ... boterhammetje!! Succes, en hoop dat boterhammetje er wel in gaat 'als pap'
Hier vonden ze pap ook vies na ong 9mnd. Daarna gaf ik eerst een flesje gelijk bij wakker worden, en daarna een boterham. Helaas heb ik geen ontbijt-kinderen, dus die boterham is nooit een succes geworden.
sorry btj snelle reactie (was met telefoon) Maar ik doe 2 boterhammen met iets hartigs met beker thee...ongeveeer 2 uurlater zn fruit 2 stuks en dan gaat ie slapen... Meestal slaapt ie minstens 2 uur wordt tussen 12 en 13 wakker en dan geef ik zn fles melk 210cc...en rond uur of 14 1 boterham met iets zoetig (hij krijgt nog maar 2 flessne, voor slapen gaan nog 1 van 210)