Hallo, Ik zit met een enorm twijfel geval en vroeg mij af of jullie misschien advies/raad weten. Ik en mijn vriendin zijn sinds kort bezig om zwanger te worden via KID. Nu heb ik 20 dagen terug een behandeling gehad. Op de NOD (dag 15) na behandeling werd ik ongesteld minder als normaal en ook minder lang. Nu is het zo dat ik nog steeds (sinds 7 dgn na behandeling) rare verschijnselen heb die ik niet kan plaatsen. Een harde buik en dan geen harde buik van ik moet een keer goed naar toilet maar echt een vervelende harde en ook pijnlijke buik. Volle borsten, moe moe moe moe, moodswings, bij vlagen misselijk etc We hebben nu in totaal 3 testen gedaan die allemaal negatief waren waaronder 1 waar we het idee hebben dat er iets een streepje zichtbaar was. Het is gewoon erg lastig hou ik hier mezelf voor de gek met het idee ik ben zwanger omdat mijn lichaam allerlei verschijnselen vertoond. Of moet ik van de feiten uitgaan (negatieve test en menstruatie) Ik wordt er in ieder geval erg nerveus van
Hoewel ik echt voor je hoop dat je zwanger bent, denk ik eigenlijk van niet. Ik heb dit zelf ook wel eens gehad. Wat minder ongesteld en de klachtjes die niet over gingen toen ik ongi werd. Maar als de testen negatief blijven zegt dat toch wel veel. Die hadden nu dan echt al lang positief moeten zijn. Het zou evt kunnen dat er wel iets is geweest heel even, maar dat het mis is gegaan en dat je lichaam daarom van slag is?
Ik heb hetzelfde, zere tepels en borsten, hondsmoe en nog een hoge temp. Testen negatief. Inmiddels 3 dagen overtijd en vandaag begon licht bruinverlies. Ik vrees dat het weer niet is gelukt maar ik snap helemaal je onzekerheid. Je kunt niet veel meer doen dan afwachten helaas..