Extra vitamines

Discussion in 'De lounge' started by ikke84, Feb 23, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat is dus echt weinig. Ik (en meerdere las ik hier) gebruiken 1000 mg. De time released is fijn doordat het verdeeld over 24 uur steeds wat afgeeft. Ikzelf gebruik 1 grote tablet momenteel, waar ik af en toe een hapje afbijt :roflmao:

Maar van kruidvat kun je er ook gewoon een paar x pd een paar nemen, als ik die heb eet ik er zo'n 20 van op een dag, wel verdeeld dus.

Maar ALS ik er aan kan komen bestel ik bij de apotheek ascorbinezuur, een tl pd in water vermengd. Maar daar is moeilijk aan te komen.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

en voor huid en nagels ed kun je biergist gebruiken, kost haast niks (net zoals vit C) maar is erg goed voor je. En vind je ze vies, katten vinden ze heeeeerlijk als snoepje, dus kun je ze zo weer doorschuiven.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

ja, je moet naar het aantal mg per tabet kijken. Sommige tabletten bevatten 1000 mg, sommige hebben time released (verdeelde afgifte per 24 uur) en sommigen mogen zichzelf vit C noemen, maar daar zit nauwelijks wat in en mag je er wel 20 van op een dag om aan 1000 mg pd te komen.

Vitamientjuh likes this.
  4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Ik neem

Vitamine c met magnesium 500mg
    1000 mg krilolie
    2000 ie vitamine d3
    Een multi waar alles b's in de juiste vorm en hoeveelheid zitten.
    Tijdens spuiten voor icsi 100 mg ubiquinol geslikt nog erbij.

Share This Page