Hoi, Ik had enkel een klein scheurtje na een goede bevalling. Bij de check op 6 weken zij de gyndat er een vleesboompje zat..iew het woord alleen al. Hij zei het even af te wachten,het kon zijn dat het gn pijn doen bij de sex,of na enkele malen niet meer pijn zou doen. Moest het blijven duren,zou hij een kleine pijnloze ingreep doen ter plaatse...wat dat nu is?? Kheb het nog niet geprobeerd...hoofdje staat nog steeds niet naar sex. Kschrok er wel van...was nog zo blij dat ik geen knip of hechtingen had en toch littekenweefsel door een klein scheurtje,amper waard een scheurtje te noemen volgens vroedvrouwen in het zh...
ik heb het ook een beetje, en moet zeggen, dat vrijen nog steeds een beetje gevoelig is tijdens het begin, daarna is het goed... maar denk dat dit toch echt wel even tijd nodig heeft voordat het geveolige weer normaal is
Ik heb ook een redelijk grote knip gehad en bij mij hebben ze niet goed kunnen hechten omdat ik behoorlijk gezwollen was. Ze hebben mij dus niet helemaal goed gehecht (stukje vergeten ofzo waardoor er een stuk vlees los hing). Ik heb het advies gekregen van mijn gyn om het weg te laten halen. Ik zag er als een berg tegen op, aangezien er aan mij ook veel gefrummeld is! (1,5 uur hechten, katheter plaatsen wat niet lukte...etc.) Maar ik kan zeggen dat ik blij ben dat ik het gedaan heb! Van de ruggenprik merkte ik niks en alleen een paar uurtjes na de operatie had ik wat last, daarna niet meer! Ik heb dus geen stukje "wild" vlees meer Ik weet zeker dat het bij mij niet uit zichzelf weggegaan was. Veel sterkte ermee en overweeg het om het wel weg te laten halen. Het doet dus echt geen pijn en je merkt er helemaal niks van. Groetjes