Airco in auto

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Caithlin79, 16 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik lees verschillende berichten dat airco niet goed zou zijn voor baby's. Ik had het hier en daar ook wel eens gehoord.
    Maar no way dat ik met dit weer in een snikhete auto ga rondrijden, dat lijkt me ook niet goed voor de kleintjes.
    Dus hier heb ik de airco wel gewoon aan, ze zitten ook redelijk beschermd in hun maxi cosi, ik zorg er iig voor dat ze geen koude lucht tegen zich aan krijgen.

    En jullie? Wel airco, of raampjes open (lijkt me ook niet goed, dat inwaaiende lucht) of in een snikhete auto zitten?
     
  2. nian

    nian Lid

    22 apr 2007
    26
    0
    0
    drenthe
    hoi hoi, airco kan gewoon hoor,mits je het een paar graden , geadviseerd word 3 tot hooguit 5 graden onder de buitentemperatuur en zo een minuut of 5 voor bereiken van eindbestemming alvast de airco uit , zodat de "warmte klap" met buiten het verschil niet zo groot is

    groetjes nian
     
  3. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Wij hebben gewoon de airco aan maar inderdaad maar max 5 graden koeler dan dat het buiten is.

    Groetjes Anita
     
  4. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Wij ook zoals hierboven. Zeker in de maxi cosi broeit het als een gek. Mitchell zijn ruggetje is anders doorweekt als hij uit de auto komt.
     
  5. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Jullie hebben dus climat-control in de auto ipv airco. Een airco kan je toch niet op graden instellen? Die van mij iig niet.
    Hier gaat 5 minuten voor aankomst de airco uit.
     
  6. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik doe wel de airco aan, anders is het niet te harden in de auto!
    Ik heb trouwens wel climate-control, dus dan kan je de graden instellen.
    Bij een gewone airco zou ik hem gewoon op de laagste blaasstand zetten, kan volgens mij weinig kwaad.
     
  7. Niet meer actief

    airco
     
  8. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier idd climate controle en die gaat heir ook aan! idd dat gezweet is ook niks!

    Maar wbt gewone airco.. koop een binne meter
    en bekijken de temp als je wegrijd... laat de airco zijn werk doen en als je ziet dat ie 3/5 graden koeler is zet je hem zachtjes of uit!
    opgelost toch?
     

Deel Deze Pagina