Vanaf 9 weken slaapt Rhune s"nachts door zonder voeding. Moesten er wel heel wat maanden uit om soms wel 10x per nacht zijn tut te geven. Ok dat is nu opgelost hij slaapt mooi verder maar hij komt ineens rond 6u terug voor een voeding! Hij moet dan echt zijn fles hebben want word echt boos en drinkt zijn fles dan in een adem leeg. Het is begonnen toen hij ziek was dus ik dacht van ok hij eet door de dag niet veel en zal daardoor extra honger hebben s"nachts maar het blijft. Vroeger dronk hij ook nooit zijn fles s"avonds of smorgens leeg maar nu dus wel. Nu vroeg ik me af of ik misschien groeimelk zou kunnen gaan proberen of gewone melk (nu heeft hij nog opvolgmelk). Heeft iemand een tip? Grtz x Sylvie
Hij wil dus gewoon vroeger ontbijten? Gewoon vroeg met hem gaan ontbijten lijkt me. 6 uur is gewoon ochtend, dan is het geen nacht meer toch?
Mijn dochtertje is wel een heel stuk jonger dan die van jouw, maar wij zaten vorige week met hetzelfde. De laatste fles krijgt ze rond 20.30 uur en s' ochtends moet ik haar altijd wakker maken. nu is ze bijna 2 weken ziek geweest van het rs virus en toen ze wat opknapte kwam ze ook rond 06.00 uur. Ik dacht ook die zal wel honger hebben en idd ze dronk haar fles leeg. de volgende dag was het weer hetzelfde ik heb een aantal dagen gerekt tot 07.30 uur en nu moet ik haar weer wakker maken voor de eerste fles. Misschien een idee om het toch te gaan rekken.
voor hem is het echt nog wel nacht dan want hij valt gewoon terug in slaap en doet zijn oogjes bijna niet open zo moe is hij. ja rekken misschien maar hij is dan zoooo kwaad... bedankt voor de reacties
Quinn heeft het regelmatig en heel soms snachts. Wees blij dat hij als hij om 6 uur zijn flesje heeft gehad weer lekker in slaap valt. Er zijn er velen waar dat niet bij gebeurt. Gisteren heeft Quinn om half 6 zijn ontbijtfles al gehad. daarna lekker tot half 8 doorgeslapen. Heerlijk toch! Ik zou niet zomaar overstappen op groeimelk of zoiets. Niet te moeilijk denken. Blijkbaar is dit wat Rhune nodig heeft, en daar kan je op inspelen.