extra vruchtbaar na een miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door wies31, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ook ik was de ronde na mijn vmk gelijk weer zwanger!

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou,ben benieuwd, veel die dus wel weer gelijk zwanger zijn, maar ook veel niet. we hebben goed geklust in ieder geval, dus ben benieuwd hoe het gaat lopen. mocht het zo zijn meld ik het hier! :) maar verwacht er niet te veel van....

Babywishhhh92 vindt dit leuk.
  3. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb trouwens maar een beetje op gevoel geklust want je weet eigenlijk helemaal niet wanneer je ei komt na een mk toch? Of gebruiken jullie allemaal wel tempkaartjes en ovutesten?

Ik heb op dit moment nog steeds een hoop hCG in mijn bloed dus ik weet helemaal niet of het alweer op gang gekomen is, ik heb alleen de laatste maanden hopelijk goed genoeg opgelet dat ik hem deze keer kon opmerken. En dat maakt zaterdag dan hopelijk mijn NOD. Maar puur op de gok dus deze keer. Hoe deden jullie dat? Of hebben jullie zo'n spetterend sexleven allemaal dat het gewoon niet uitmaakt wanneer je ei is ? :)

4. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik mocht van de fert arts inderdaad meteen beginnen met de nieuwe kuur. Op eigen houtje zou ik niet zo snel doen, je moet immers niet voor niks goed in de gaten worden gehouden met die echo's. Ik ken de drang wel heel goed hoor, als je die tabletjes in huis hebt is het moeilijk om ze niet te nemen. Ik zou misschien toch even je fert arts of gyn bellen om even te overleggen en even een echo vragen. Ben je nu nog aan het slikken of heb je je kuurtje er alweer opzitten? Ik hoop dat het weer snel raak mag zijn meid.

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Het komt vaker voor, maar vooral na een curretage.
    Ik was ook direct zwanger, maar helaas een vmk

6. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Dat is het punt, ik krijg helemaal geen echo's. Vind mijn fert arts niet nodig. Zijn argument daarvoor is dat nu toch is bewezen dat ik een ei heb met Clomid ( 150 ). Overstimulatie komt maar zelden voor, volgens hem.
    Snap je dat ik nog weinig vertrouwen heb in deze man?
    Ik zit nu op dag 4 van de kuur, maak 'm af en hopelijk geeft het het gewenste resultaat.

7. kalli

kalli Niet meer actief

Wij hebben de eerste maand overgeslagen op advies van de gyn, maar daarna heb ik idd wel ovu testen gebruikt, ik vond het ook wel prettig te weten dat mijn cyclus direct weer normaal was...

8. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Niks persoonlijks naar jou toe hoor Dreames, maar ik weet niet welke arts dat gezegd heeft, maar die mag van mij vervroegd met pensioen! Wat een lariekoek!
    Zo zou ik dus nooit een kind kunnen krijgen want mijn baarmoeder "onthoudt" dat het al 5 keer een vruchtje er uit gegooid heeft. Nou, dan kan ik maar beter een hond gaan uitzoeken.. ;)

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mama van simone, ik temperatuur idd, en daaruit bleek dus afgelopen donderdag mijn ei. en nee, wij moeten ook echt wel een beetje weten wanneer ie komt, want ons sexleven (zeker nu in de mmm, is niet echt constant en regelmatig zeg maar....;)

nu nog proberen vol te houden niet te vroeg te testen, zucht. nog maar op 4dpo nu.

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    we zijn direkt weer zwanger geraakt. vond het onzin om nog een maand ertussen te laten. nu erg duimen dat alles goed gaat

11. Hier duurde het ongeveer 5 maanden na miskraam met 7 weken toen ik weer zwanger bleek. De eerste twee cyclussen trouwens geen eisprong gehad, mijn lichaam was compleet van slag. Daarna wel weer goed gekomen ;).
    Na de bevalling na 4 maanden alweer zwanger (helaas vmk). Hopelijk ben ik na deze vmk extra vruchtbaar :D!
    Succes Wies

12. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ja, dan kan ik me inderdaad goed voorstellen dat je nu op eigen initiatief weer aan de clomid bent gegaan. Jammer dat je zo weinig vertrouwen hebt in je arts. Succes meid, ik hoop dat het snel raak mag zijn en met een mooie zwangerschap als gevolg.

Deel Deze Pagina