extra vruchtbaar na zwangerschap??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door onelove, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onelove

onelove Actief lid

8 mrt 2009
    180
    1
    0
    lerares
    Zuid Holland
    Klopt dit?

Ik ben 17 november 2009 bevallen van een zoon. Om een heel lang verhaal kort te maken.. hij is vlak na de geboorte overleden door compicaties door flink zuurtsofgebrek door het afknellen van de navelstreng. Het was, en is af en toe nog steeds, een kl#te periode! We waren er zo klaar voor!

We pakken het leven nu weer een beetje op en durven weer stiekem aan de toekomst te denken. Nu hoor ik wel eens dat je na een zwangerschap extra vruchtbaar bent. Wie kan hier wat over zeggen of heeft er ervaring mee? Ben benieuwd.

Thanks!

2. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet dat je de eerstet 3 maanden extreem vruchtbaar bent verder geen ervaring mee sorry .. suc6

3. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Jeetje wat een rotperiode hebben jullie mee gemaakt knap hoor dat jullie er zo goed mee om kunnen gaan en toch weer willen proberen om weer zwanger te worden.
    Ik heb ook gehoord dat je de eerste 3 tot 4 maanden extra vruchtbaar bent.
    Succes en sterkte het zal een emotionele tijd worden.
    Liefs,

4. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Ik heb inderdaad ook gehoord dat je de eerste maanden extra vruchtbaar bent. Maar hoe dat kan? We hebben tenslotte maar één eitje dacht ik. Een vriendin van mij vertelde dat je lichaam misschien meer je best doet om te zorgen dat het hele proces rodnom het eitje, de innesteling etc. beter gaat.
    Mijn zus heeft miskramen gehad en die was ook steeds meteen daarna aangeteld. Twee weken na een miskraam kun je al weer zwanger worden.

Ik wens jullie veel sterkte en ook heel veel geluk.

5. mamaatje123

26 feb 2010
    77
    0
    0
    hoi lieve onelove, first of all, heel knap dat je je levensverhaal hier verteld, ik wens je veel kracht toe en ik ik hoop dat je snel weer zwanger raakt en geef nooit op!
    liefs mamaatje 123

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Meid wat een verhaal zeg! Sterkte

Ik heb het ook vaker gehoord dat je dan meer vruchtbaar bent.

Deel Deze Pagina