slijmverlies...vroege ei ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door leyshena, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    hallo

ff een vraagje

ik had rond de 12e de dag tot de 14e dag slijmverlies begon wit en werd draderig en plakkerig.

nu zou ik als ik de cyclus van 33 dgn aanhou pas over 4 dgn me ei moete hebben..

moet ik dan toch 33 dgn aanhoude of precies 14 dgn na de 14e dag zeg maar.dus 28 dgn.

of kunje je ei eerder hebben en een normale cyclus van 33 kunne hebben..ik weet namelijk niet of je altijd precies 14 dgn na je ei ongi word of niet?

graag reacties

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nee.

De fase tussen ei en ongi (dat heet de luteale fase) is normaal als deze tussen de 10 en 18 dagen ligt.

Men wordt gemiddeld 14 dagen na ei ongesteld, maar dit hoeft dus lang niet altijd zo te zijn!

Dus het kan best zo zijn dat je deze cyclus een 28-dagencyclus hebt, maar het kan ook goed zijn dat je een luteale fase hebt van 18 dagen, waardoor je dus (14 + 18 =) een 32-dagencyclus hebt.

Gebruik je ook ovulatietestjes? Anders zou dat in jouw geval misschien wel handig zijn om je ei op te sporen.

3. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland

hey bedankt voor je reactie!!

ik vind het zo vreemd want mn slijm is nu ook weg.. sinds zondag
    dus ik klus wel gewoon verdr hoor ik heb vorige week 3 dgn ertusse gelaten niet zo slim dus maarja
    we zien wel deze maand ik hoop op goed nieuws!

xx

4. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    haha ik snap er ook helemaal niets meer van hoor.
    Soms denk ik ja nu zal ik mijn ei hebben en zegt mijn baner je moet nog 3 of 4 dagen. Ik maak me er nog niet zo druk om omdat we pas net bezich zijn maar denk dat als we straks na 6maanden nog geen resultaat hebben dat ik er ook meer in ga verdiepen tot die tijd klussen we gewoon als we zin hebben.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ Kappiegirl:

Niet teveel op je banner letten. Ook dit is slechts een indicatie. Dus als je banner zegt "vandaag heb je je eisprong" hoeft dit dus niet zo te zijn! Je kunt eerder of later dan dat je banner het aangeeft, je ei hebben.

Wil je echt zeker weten wanneer je eisprong is, dan zou ik ovulatietestjes gebruiken of gaan temperaturen.

Deel Deze Pagina