eiwit slijm na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sena, 25 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sena

Sena Niet meer actief

Goedemorgen Allemaal,
    Ik ben Sena en nieuw hier.
    Nu heb ik toch iets waar ik mee zit en wil dit graag met jullie delen.
    Vandaag drie dagen na mijn eisprong had ik opeens na het plassen erg veel slijm bij afvegen net eiwit. Nu heb ik dit nooit na mijn eisprong. Iemand enig idee of dit ook eerder gehad??

2. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Lees dit behoorlijk vaak, en ook zelf al gehad. Volgens mij zegt het niet veel, want vaak genoeg gelezen dat men niet zwanger blijkt maat ook wel eens wel zwanger. Ofwel, zit niks anders op dan afwachten. Succes!

3. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Was het echt wit of doorzichtig?
    En hoe lang na je eisprong was dit?

4. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ik heb dit ALTIJD wanneer ik mijn eisprong heb, is voor mij het teken dat ik op mijn vruchtbaarst ben.

Zo ben ik ook zwanger geworden, ik doe geen ovulatietesten ik doe de ''slijmtest'' ik heb het na het plassen en het is draderig je kan er letterlijk draden mee trekken, dit slijm is extra ''lief'' voor de zaadjes zeg maar,als je probeert zwanger te worden zou ik nu aan de slag gaan :p of als je wel eerder hebt geklust kan het een teken van zwangerschap zijn wel heel vroeg 3 dagen na een eisprong, maar ik had ook meer afscheiding toen ik zwanger was het is niks schadelijks behalve als het ruikt of groenig is dan moet je naar de dokter.

xoxo

5. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Dit klinkt erg als het vruchtbare slijm voor je eisprong. Hoe zeker weet je dat je eisprong al is geweest? Temperatuur je of gebruik je ovulatietesten?

6. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik lees even mee. Ik heb dit ook 2 dagen na eisprong. Dit weet ik door ovulatietesten. Begreep het ook al niet echt.

7. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Niet eigenwijs bedoeld hoor, maar heb je dit twee dagen na een positieve ovulatietest? Want je eitje springt 24 - 48 uur na een positieve ovulatietest, dus dan zou het goed kunnen horen bij de ovulatie zelf. Na de eisprong is er eigenlijk geen eiwit slijm meer aanwezig. Altijd uitzonderingen daargelaten natuurlijk ;)

8. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    23e een positieve ovulatietest gehad. Zou in principe nog wel kunnen dan inderdaad. Bedankt voor je reactie !

Deel Deze Pagina