Ik heb zoon torentje van de hema om poeder voor de voeding afgemeten in mee te kunnen nemen. Maar altijd blijft er wat achter in de witte dop. Lastig en moet je meteen schoonmaken voordat je m op het bakje eronder kunt draaien. Verder vind ik dit wel ideaal. Ik maak voor snachts ook altijd al een bakje klaar zodat ik dan heel snel klaar ben. Doe ik iets niet goed of heeft iemand hier een oplossing voor?... Of misschien bakjes waarbij dit niet gebeurd?
Ik denk dat de bakjes niet goed droog zijn voordat je ze vult? Ik laat het altijd drogen en maak het nog eens droog met wat keukenpapier en dan heb ik er niet zoveel last van. Schroef het in ieder geval gewoon op het volgende bakje
Ik had het bij de hema bakjes ook. Tenminste, deze; eten en drinken Difrax heeft betere, deze; Difrax DrievaksdoosjesAssortie | Voeding | Baby-Dump
Ik had dat eerst ook. Super irritant! Bij mij kwam het doordat ik het torentje boven het warme water hing. Ik doe nu eerst het poeder en dan het water in de fles. Bijvoorbeeld uit een maatbeker.
Ik gebruik die torentjes ook. Dat er wat achterblijft in de tuit komt omdat, wanneer je de inhoud van het bakje in de fles giet, waterdamp van het warme water in de fles omhoog stijgt en de tuit vochtig wordt. Niets aan te doen. Ben ik thuis (ik zet zo'n bakje ook altijd klaar voor de volgende voeding), dan spoel ik hem goed af en laat ik het drogen. Als ik onderweg ben en geen kraan voorhanden heb, veeg ik hem schoon met een keukenpapiertje/zakdoekje. Edit: Nacho is mij voor
Inderdaad die zijn het. Zou inderdaad kunnen dat het van de condens komt. Hihi ben blij dat ik niet de enige ben met die frustratie!! Ik zal ook eens naar die andere kijken averlhach. Maar krijg je daardoor niet te weinig poeder in de fles? Als je hier niks mee doet? Ga in iedergeval ook een pakje zakdoekjes in men luier tas gooien!!
Dat beetje poeder zal geen ramp zijn. Maar het grappige is dat ik het wel bij die hema dingen had en niet bij die van difrax, ondanks dezelfde wijze van klaar maken. (Terwijl ik geen fan ben van hun flessen)