Extra week vakantie door studiedagen school

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door missle, 12 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Dames, bedankt allemaal voor het meedenken! Ik heb mijn dilemma bij de kinderen voorgelegd en ze willen helemaal niet naar Disney. Een huisje van Landal is echt veel leuker... :roflmao:
    Ik heb zo een vermoeden dat ze geen idee hebben wat Disney precies is en een huisje van Landal kennen ze al... Disney gaan we dus maar uitstellen tot ze er wel blij van worden en dan gaat het dus voor nu niet zo een pijn doen in onze portemonnee :thumup:

2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.264
    11.876
    113
    :roflmao:

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dan idd nog lekker ff uitstellen. En gewoon doen wat ze zeker weten leuk vinden.

Bij de onze was de keuze dan definitief Disney geweest, maar goed hun kennen het al en waren er heel vaak. Zolang je het uit kunt stellen nu zou ik het idd doen. Over een jaar of 5 a 6 moeten de bouwwerkzaamheden klaar zijn. Dan is er veel meer aanbod. Wel ook meer betalen gok ik. Maar goed dan krijg je ook meer.

Een vakantie park is toch ook erg leuk. Gaan wij binnenkort ook doen. Ook keuze van de kids, lekker zwemmen zonder tijdsbestek ed. Helemaal goed voor hun.

Deel Deze Pagina