wie heeft de bugaboo high performance voetenzak (nieuwe voetenzak van bugaboo) al in het echt gezien? is het wat? of wie heeft hem zelfs gekocht en in gebruik? hij lijkt me wel wat, maar wat is ie duur! bijna 200 euro per voetenzak, vind ik toch wel erg veel hoor. of is hij dat wel waard?
Ik wilde hem ook kopen maar kwam bij de prenatal en ze hadden hem niet liggen. Dus hier is het de normale voetenzak geworden. En achteraf ben ik wel blij. Hij is een stuk goedkoper en mijn mannetje heeft het echt niet koud in de gewone voetenzak ook afgelopen week toen het zo koud was niet. Als ik hem uit de wagen haalde voelde hij lekker warm aan.
ik heb de normale voetenzakken bekeken en in me wagen gehad om te zien hoe en wat maar heb die toen niet gekocht. Ik vond hem minder goed als de voetenzakken die ik al heb in mijn donkey, ik gebruik momenteel de lodger bunker voetenzakken en dat bevalt super. Enige nadeel vind ik dus dat je als ze er uit moeten helemaal de gordels los moet halen, dat vind ik jammer want we willen ook wel eens met 2 buggys weg en dan moet ik dus beide voetenzakken eruit verwijderen door de beide gordeltjes los te halen. Die nieuwe voetenzak kon dmv klitteband gemakkelijker bevestigd worden las ik. Dat leek me wel wat. Dan kan ik dus OF de voetenzakken aldoor wisselen tussen mijn bugaboo donkey en de buggys. Of ik kan de nieuwe voetenzakken vast in de wagen laten zitten en in de buggys de lodgers. Maar wat een geld voor een paar voetenzakken, en dan moet ik er nog 2 ook van. Ik heb ze hier in de babywinkel ook nog niet kunnen vinden.