Goed dat je van de week nog een echo krijgt! Dan kan ze gelijk even goed uitleggen met de hand het beeld wat je ziet.
Als iedereen moeilijk doet zou ik zelf contact opnemen met de gyn en je situatie voorleggen. Wie weet kunnen ze toch iets voor je betekenen. Lastig dat je een vk hebt die te trots is om het uit handen te geven. Laat ze dan nog een echo maken met een duidelijke uitleg.
Ik had vandaag een hele lieve vk aan de telefoon en zei dat het echt geen kwaad kon. Morgen een echo bij een ervaren vk en die gaat het ook uitleggen. Zodat ik toch wat geruster ben en ze werkt voor mij langer door half 5 echo en om half 5 is ze vrij
Bij de echo van mijn zoon werd ook een tweede zwarte vlek ontdekt, het ging hier om een missed arbortion van een tweeling.
Zo'n grote plek alleen van de innesteling is echt niet waarschijnlijk.Laat je niet wegsturen,eis die verwijzing naar iemand die er verstand van heeft...de gyn in dit geval. Alleen het feit al dat deze dame het op een innesteling schuift bewijst al dat ze er echt totaal geen verstand van heeft,ondanks haar 15 jaar ervaring...
Heel veel succes vandaag. Laat je het weten? Ik heb verder geen idee wat het is maar het is wel goed dat je er naar laat kijken
Goed dat je er nog een keer naar laat kijken! Ik heb ook een kleine zwarte holte naast de vruchtzak zitten, bleek gisteren bij de termijnecho. De verloskundige gaf aan niet goed te weten wat het was. Het zat me niet lekker en heb haar gevraagd me door te verwijzen naar de gynaecologe. Daar kon ik gistermiddag al terecht! Was geen enkel probleem. Zo kan het ook. Bij mij bleek het bij de vruchtzak te horen, waar een tussenschot in zit. Vermoedelijk van een in aanleg tweelingzwangerschap. Gelukkig geen hematoom. Gynaecologen maken veel meer echo's, zo gaf mijn gynaecologe gisteren ook aan, en halen sneller eruit wat het is. Als je vandaag geen duidelijkheid krijgt of je zit er over in, gewoon een doorverwijzing eisen hoor! Daar heb je recht op!
Veel succes vandaag! Mocht je er daarna geen fijn gevoel bij hebben dan zou ik zelf contact met een gyn opnemen, gewoon rechtstreeks.
Ik heb-had zo een zelfde plek. Bleek een flink hematoom te zijn waar ik nog steeds mee rond loop. Mocht dit het geval zijn zorg voor goede begeleiding. Succes
Jaa dat ga ik dan ook doen Ik moet ook nog vragen wanneer ik gyn moet voor onderzoek vanwege eerdere keizersnede