extraatje

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Desiree1, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desiree1

Desiree1 Nieuw lid

17 jan 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames

Mijn naam is Desiree, en ben nu net met verlof gegaan ik moet nog 6 weken voordat de kleine er is..
    Nu ben ik zelf niet van het stilzitten en elke keer op zoek om iets te doen..
    Maar vroeg me af wat jullie deden/doen in de verlof periode,
    Iemand een idee om te doen of nu ik thuis zit om vanuit huis nog beetje extra bij te verdienen
    Bijverdienen is nooit verkeerd, dacht ik zo, en aangezien ik toch thuis zit..

Iemand ideeen, want verveel me onwijs......:(:(:(

2. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Ik zelf deed vooral, kleertjes wassen, langzaam aan het huishouden, films/series kijken, met vrienden naar de bios enz enz,... lekker rustig aan ( tot een week voor me bevalling nog even onverwachts verhuisd).. weet wel doe dingen voor je zelf straks kom je er echt niet meer aan toe;)..

En bijverdienen ... zou niet weten met wat

3. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.818
    2.678
    113
    Als je je goed genoeg voelt om extra te gaan werken, waarom ben je dan al ruim zes weken voor je uitgerekende datum met verlof gegaan?

Ik zou je energie richten op de komst van je kleintje, daar is het verlof toch voor? Kleertjes, beddegoed, boxkleden etc wassen, desnoods 3x. Ramen lappen, koelkast soppen, kledingkasten uitmesten, fotoalbums maken, vluchttas klaarmaken. Ik ben sinds vandaag met verlof en heb een to-do lijst waar ik nog zeker drie weken mee vooruit kan.

4. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.577
    113
    je mag tijdens je verlof niet werken.
    Het uwv betaalt je salaris en dit volgens mij consequenties hebben als ze er achter komen.
    richt je gewoon op de komst van de baby of op vrijwillige basis iets doen.

5. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ik moet nog 6 weken werken voor ik met verlof gaat, en ben indd al aan het verzinnen wat ik dan gaat doen.
    Heb expres nog niks van de kleertjes, beddengoed enz gewassen dat gaat ik de laatste 4 weken doen.
    En verder tja ik zie wel eigenlijk, indd me maar eens voorbereiden op de komst van die kleine, en vooral even nog genieten van het alleen/samen zijn met mijn partner.
    Verder hier en daar wat koffie/thee leuten of zo :)

6. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    als ik mijn 1e zwangerschap kon overdoen dan zou ik:
    DOEN WAAR IK ZIN IN HEB!!
    Hele dagen in bed blijven liggen als ik het wil.
    De hele dag voor de televisie blijven hangen.
    Veeeeel uitslapen (je gaat het nodig hebben)
    Rustig kleertjes wassen en alles in orde maken.
    Met vriendinnen zo vaak mogelijk afspreken.
    Nog leuke dingen samen doen met het ventje.

Het zijn inderdaad dingen die je daarna nog allemaal kan doen MAAAAR dan moet je zorgen dat je een oppas hebt enzo.. Vooral de dingen die je samen met je mannetje kan doen zoals even samen naar de cinema enzovoort...Ik merk dat wij er heel weinig tijd voor hebben..Mischien eens 1x in een maand of 2 maanden dat wij met z'n tweetjes nog eens iets gaan doen...

Deel Deze Pagina