vakantie texel

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by simple, Dec 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. simple

simple Bekend lid

Dec 3, 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hallo,

Ik zou graag volgend voorjaar met mijn gezin naar texel willen, maar ik wordt snel zeeziek en ben daardoor bang geworden op een boot. Nu zou ik graag ervaringen willen horen van jullie hoe die oversteek is vanaf den Helder en hoe erg je dat voelt in je maag en qua evenwicht enz. En hoelang is de oversteek?

Bedankt alvast.

Iemand nog tips verder qua plekken met een jonge baby om naar toe te gaan op texel?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar: vakantie.
    Elmo

3. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Ik heb echt niks gemerkt op de boot. Wij gaan dan met de auto altijd en blijven gewoon in de auto zitten. Soms hadden we niet eens door dat we al aan het varen waren.

4. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Moet zeggen dat ik nooit zoveel merk van de oversteek zelf. Alleen als je bijv. uit de auto gaat en het dek opgaat of naar het restaurant word ik altijd wat 'naar' bij de trappen (iets met m'n evenwicht denk ik ;)). Oversteek zelf is zo'n 20 minuten, dus dat is misschien nog wel te overzien?

En plekken.. Goh er is weinig dat niet leuk is haha :)

5. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Die oversteek stelt niets voor vind ik, je bent er zo en merkt amper dat je op een boot staat.

Texel zelf.. 10x niets :) Vooral veel weiland en ik vond het sfeerloos. Nu kwam het misschien ook omdat wij in Cocksdorp zaten en slecht weer hadden. Ik vond 2 weken en 1 week en 5 dagen te lang :D

6. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik heb ook niks gemerkt op de boot, ik ben ook wel eens zeeziek geweest. maar beste tip ooit, altidj zorgen dat je midden op de boot ben. daar is het rustigs.

Share This Page