Het is weer zo'n dag. Ken je dat?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dominique71, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Af en toe heb je zo'n dag, echt, om horend dol van te worden. Zo'n dag met een peuter.

Eerst werd lieve Marcje wakker met een moe en sjachrijnig gezichtje, dus alles was hem al te veel. Toen ik een boterham wilde maken bleek de smeerworst op - groot drama. Ok, vruchtenhagel dan. Maar Marcje wil niet echt eten. Weer drama. Even spelen dan? Nee, niks is goed. Liever wil kindje lief alles rondgooien, elke keer wat ander pakken en er vervolgens niet mee spelen. Ondertussen is de kamer een enorme troep en peuter is nog maar een uurtje wakker.

Goed, tijd om aan te kleden. Nee. Drama.

Nu tijd dat Mama gaat douchen. Meestal kijkt kindje dan even tv, maar vandaag presteert hij het zich op te sluiten in de huiskamer door de separatie te sluiten. Na de douche hoor ik gegil en ren ik helemaal nat naar buiten om naakt en nat een peuter te troosten. Bah.

Ok, naar buiten om smeerworst te halen dan. Onderweg valt peuter. troosten.

In winkelcentrum is kind even heel lief naar speelgoed aan het kijken. Plotseling snap ik waarom hij zo lief en stil is - hij heeft een grote poep gedaan - in de Marskramer. Gelukkig mag ik even in het magazijn zijn luier doen.

Op naar de Albert Heijn. Kind valt weer. Troosten. Gelukkig zonder kleerscheuren bij de kassa aangekomen. ONEE. Portomonee vergeten!

Terug naar huis. Kind nog sjachrijniger, wil geen koek, geen sapje geen niks. Dan maar in wagen met speen. Speen kwijt. Speen toch gevonden na handtas bijna omgekeerd te hebben op de stoep.

Wat is dit nu? Het bandje van de Bugaboo is lek! Na 3 jaar trouwe dienst ingestort. Doorkachelen dan maar.

Thuis met kind. Hopla in bed.

Man belt. Noodgeval. Ik moet accuut 2 documenten scannen en die opsturen. Ok. Het lukt na de 4 keer en een virtuele schop tegen de scanner. Ondertussen heb ik mijn teen gestoten aan de kutbugaboo die ik in de gang heb laten staan.

En nu heb ik het heeeeeeelemaal gehad.

Ik ga koffie drinken en mokken.

Kom dit iemand bekend voor??

Ik hoop het, want als ik hier alleen in ben verhang ik me.

Gefrustreerde groetjes van

Dominique

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha en zeker ook nog zwanger?
    Herkenbaar hoor...

3. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

nou tot nu toe nog geen last ervan.. mijn meisje is net 4.5 maand..

dus dit zal vast en zeker nog wel in de planning liggen voor over een jaar !! ;)

tot die tijd nog even lekker rust ~! haha

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :D sorry. Maar de manier waarop je het opschrijft, hilarisch.

Ga lekker op de bank met koffie en chocolade. Dit is één van de dagen die je heel snel wilt vergeten.
    ((knuff))

5. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Yup, die dagen heb ik zeer regelmatig. Tel daarbij dan ook nog een baby op die dan ook zijn dag niet heeft en beeld je dan in hoe blij ik ben als ze alletwee liggen te slapen...

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ja hoor, heel herkenbaar.

Geniet maar even lekker van je koffie, :D

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    O meid ik ken het hoor.
    Vanavond komt je mnan thuis, die doet Marc in bad en bed en jij zakt met een glas cola en een zak chips in je trainingsbroek op de bank met een heerlijk dekentje. Morgen is zoveel beter!

8. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Heeeel herkenbaar. :D

Ga maar even rustig koffie drinken en adem halen, de dag gaat vanzelf weer om..

9. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Haha, je hebt een erg leuke schrijfstijl! '
    Het gedoe met een peuter, daar heb ik nog geen ervaring mee (nou ja, niet een van mezelf dan...) Maar soms heb je van die dagen dat je eigenlijk gewoon je bed niet uit had moeten komen 's morgens. Gewoon je kop onder de dekens verstoppen en wachten op morgen.
    Sterkte meid. Morgen is het vast beter!

10. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ja hoor heel herkenbaar!

Lekker de boel de boel laten en op de bank ploffen.

11. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    HEEL herkenbaar! Hier ook zo'n eigenwijze peuter en daarbij ook nog een baby die mama 's nachts bezighoudt.
    Sommige dagen wil je heel snel vergeten haha!

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hoe je het beschrijft, geweldig! Maar idd wel herkenbaar hoor. Hier soms ook zo'n dagen dat alles mis gaat en niks goed genoeg is. Moet wel zeggen dat ik nooit zo'n hele dagen ertussen heb (afkloppen)... Hopelijk heeft het momentje rust je goed gedaan ;)

13. miffy11

miffy11 Niet meer actief

heel herkenbaar! heb ze bijna dagelijks de laatste tijd..

maar ben ook zo onhandig met die buik!

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Oeh, heel herkenbaar... het liefst verdwijn ik op dat soort dagen gewoon het allerliefst, of krijg de neiging om zelf ook een lekker potje te gaan lopen brullen! Ik ben dan ook altijd heeeel blij als mijn vriend thuis komt zodat hij de boel even over kan nemen...

15. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Was je hier vandaag???????

Pfff...ben vandaag jarig, en geloof me, mijn gezellige peuter is nog nooit zo erg geweest als vandaag!
    Vanmorgen van half 9 tot half 11 alleen maar janken, gillen, gooien met speelgoed, niet luisteren en straffen maakt inene ook geen indruk meer!

Vanmiddag visite met kindjes, alle kindje hebben een klap gekregen en niemand mocht met zijn speelgoed spelen.

Tranen hebben regelmatig in mijn ogen gestaan.

Ben moe, 35 weken zwanger, en heb net bij mijn man een potje staan janken!(in de keuekn, want wil tch echt niet dat mijn gezellige peuter ziet dat ik huil om hem!)

Hoop morgen op een veeeeel betere dag! hihih

suc6, kus miek

16. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Echt herkenbaar hoor! Vandaag hier ook zo'n dag. Vanochtend ging alles prima, mijn zoon was vrolijk en lief. Maar tijdens het middagdutje had onze buurvrouw weer erg veel kabaal (zoals gewoonlijk) en daar schrok mijn zoon van wakker... met als resultaat dat hij heel erg chaggie was vanmiddag. Niks was goed om alles brullen en enorm dwars. Dat ik had de balen in omdat mijn buurvrouw nooit eens normaal een deur kan sluiten in haar huis en daardoor was mijn zoon heel chaggie. Vermoeiend is dit he? Ik heb hem nu net in bed gelegd en kan ik even tot rust komen ;)

17. JudithA

JudithA Actief lid

12 jun 2009
    128
    0
    16
    Story of my life.
    Morgen wordt alles beter... ;)

18. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

Hebben wij dezelfde buurvrouw??? Serieus, ze leven daar maar met 2 personen (buurvrouw + kind) maar het lijkt wel alsof er een hele kudde olifanten en apen wonen.:x

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo ik meld me ook even..hier ook regelmatig van die dagen dat alles anders gaat als je hoopt en dat je zó graag zo;n gezellige viva mama moeder wil zijn eigenlijk....
    maar dat lujkt dan met de beste wil van de wereld niet..
    ze gaan weer voorbij, dat is iets dat zeker is maar leuk is anders!

20. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Haha, ik moet wel lachen nu, jij hebt al net zo'n k#tdag als ik (zie baaldag) en dan schrijf je het ook nog eens op zo'n grappige manier, hihi. Sterkte, ik mok met je mee:D;)

Deel Deze Pagina