Ja, iets dergelijks las ik een paar paginas geleden al... Mag ik vragen wat je had verwacht? (ben heel benieuwd)
mag allebei maar kdenk dat rijden sneller is. En denk niet dat we met het schip bij jullie kunnen komen
Gaaf ding!! Dat willen wij ook wel in de tuin! Ik vind vooral dat half ingestorte (en waarschijnlijk nu afgeschreven ) zwembad op de achtergrond leuk
Die wordt momenteel schoongemaakt (gaat makkelijker wanneer half afgebroken), en daarna verplaatst en elders weer opgezet. We hebben er vanwege de leeftijd van ons zoontje even over getwijfeld (hij is nog te jong eigenlijk, maar visite vindt het altijd weer leuk, en zoontje wordt zich meer bewust en is een echte waterrat).... Dus: nee, niet afgeschreven, maar wel een poosje verwaarloosd...
Wat een verschrikkelijk gaaf ding. Helaas ook hier niet de ruimte anders had ik het vandaag nog gekocht
Geen idee, dacht meer iets stouts ofzo... Geen idee, maar dit is gewoon heel gaaf. En tja, extravagant... Gewoon te gek voor de kinderen en jullie zelf...
Wat een gaaf ding, ik wil hem ook, IK WIL HEM OOK!!! (voor mezelf , mijn kinderen slopen hem alleen maar ) Hier is ruimte genoeg
Gaaaaaaaf! Als ik de ruimte had, had ik hem ook gekocht! Geld uitgeven om je kind heel blij te maken is leuuuuuuuk!!!
Ik vind hem helemaal geweldig, helaas wonen we op een flatje, dus dat gaat m hier niet worden, wie weet als we straks een huis met tuin hebben..
Hier geen tuin, maar balkon, en ook geen kinderen. Maar damn wat zou ik graag zo'n bad hebben voor mijzelf! Haha. Al blijft er geen balkon meer over.