Hai meiden, Heb laatst nog een topic geopend omdta het erg rommelt in mijn onderbuik... Menstruatie krampjes en al 2 x heftige (voor)weeen gehad. Nu heb ik sinds een paar dagen iets raars erbij! Ik kan heel soms tijdens de seks wel is last hebben van lucht windjes. Maar heb inmiddels geen seks meer met mijn partner omdat dat niet fijn meer is.. maar heb nu wel heel veel last van die windjes.. hoe kan dat nou in godsnaam!? Vind het echt heel gek.. Herkent iemand dit?
Bedoel je windjes alsjn scheetjes? Of windjes alsin lucht uit je vagina? Hihi, ik snap je vraag niet zo goed meis...
Ja, dat vraag ik me ook af.... Ik dénk dat ze k*tscheten bedoelt (zo noemden wij ze altijd tenminste ).... Is vast niets bijzonders en anders de volgende keer even bij de verloskundige navragen? Haar is vast geen vraag te gek of te gênant!
Dat kan je ook krijgen tijdens geslachtsgemeenschap zonder dat je zwanger bent. Is gewoon lucht wat na binnen gaat tijdens jullie daad. Niks raars of vreemds aan..
Maar ze heeft geen sex meer, en toch lucht, vandaar de vraag! In dat geval vind ik t vreemd inderdaad, want t lijkt me niet dat er dan ineens lucht in je vagina komt? Weet je wel zeker dat t lucht is? Geen afscheiding ofzo?? Anders zo ik t toch even navragen aan je vk de volgende keer... Zou t ook niet weten!
Nou, nou nou dames wat een taalgebruik met die k*tscheetjes In het vlaams noemen ze het 'schedebabbeltjes' Hoe dan ook: het kan ook zonder seks gebeuren... Al is dat wel wat zeldzamer.
Dat is niet iets om je zorgen over te maken. Dat is net zoals een windje.... Lucht wat je lichaam verlaten moet. Ik heb daar ook "last" van. Gelukkig ruikt het niet... hihi
Hahaha ja wist ff niet hoe ik het anders moest noemen! Heb het echt enkele keren gehad bij de gemeenschap.. daarom vind ik het zo gek dat ik het nu ineens een paar keer heb in een korte tijd zonder seks te hebben gehad.. dacht dat het misschien iets te maken kon hebben mey me barmoeder ofzo? Of de zwangerschap..
Kan gewoon gebeuren hoor, ik had er best vaak last van tijdens de seks. Maar dat kan dus ook als je gewoon op de bank zit, als je ontspannen bent en een bepaalde houding aanneemt kan er lucht inkomen en als je weer aanspant om op te staan kan de lucht er met wat meer geweld uitkomen haha Ik kan er altijd wel om lachen als het gebeurt, is mijn aandrijving