Extreem aan mama hangen 20 maand

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door novanne, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novanne

novanne Niet meer actief

Mijn dochtertje is nu 20 maand en sinds een maandje hangt ze ecth extreem aan mij. Ik word er echt gek en ook moe van. Het is de hele dag mama mama mama. Ik kan nauwelijks naar de wc of een kopje thee pakken. Zelf spelen doet ze nauwelijks meer. Alleen maar huilen, jengelen als ik wegloop. Niets is goed
    Ook begint ze nu te krijsen als ik haar naar het KDV breng, dat had ze eerst nooit. Sara gaat 2 dagen per week naar het kdv. De 3e dag dat ik werk is mijn man thuis.

Herkent iemand dit en heeft iemand tips hoe hier mee om te gaan of het te verminderen?

2. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Hoi Novanne,

Mijn dochtertje is iets jonger, maar ik herken het gedrag wel. Het zijn hier echt periodes geweest, en het is vanzelf weer overgegaan. Inderdaad erg vermoeiend. Ik heb helaas geen goede tip voor je, behalve hopen dat deze fase gauw weer voorbij is :)

Groetjes

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hier momenteel ook zo'n fase, kan niet stil staan voor het aanrecht om mevrouwtje hang al weer aan mijn benen.
    Soms ben ik aan het afdrogen met een kind op de arm, ppffff wel zwaar hoor want ze is niet een van del lichste kindjes.

Ook zegt ze de hele dag mamma mamma mamma soms op een hele zielige toon, soms op een vrolijke toon en boze toon, ach ik hoop ook maar dat ze snel weer wat interesse in haar speelgoed krijgt en wat minder in mamma!

jette

4. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Hier precies hetzelfde. Ik ben zelf ook de hele maand maart vrij geweest (vakantie), dus ik denk dat dat er ook wel mee te maken heeft. Ik word er soms ook heel moe van. Ik moet donderdag weer beginnen met werken, en dan hoop ik dat het minder wordt. Ik probeer soms wat meer te spelen en andere momenten het maar gewoon te negeren; anders doe ik dus echt helemaal niets meer (bijv. aan het huishouden)....

Deel Deze Pagina