Misschien een leuk idee......

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Vaak word de vraag hier gesteld of we een kaartje willen sturen na onze kinderen voor hun verjaardag of wat ook maar. Nou zat ik te bedenken misschien is het ook een leuk idee om een lijst te maken met alle namen van de kindjes die mee willen doen met de verjaardags datum en adres (de lijst word niet openbaar op de site gezet, maar komen alleen in handen van degene die een kaartje willen sturen na alle jarigen. Degene die allemaal mee willen doen om een kaartje te sturen na de jarigen kunnen zich melden en krijgen de lijst met alle kindjes/datum en adres van kindjes die zijn opgegeven.....

Een leuk idee of niet? Laat maar horen!

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik vind het wel een leuk idee, maar voor mij is het niks, ik vergeet nu al de jarigen in mijn familie een kaartje te sturen :)

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik vind het een leuk idee!

4. Troelala21

Ik heb alleen ouder/schoonouders zusje en schoonzusje en me oma voor de rest hebben wij niks, dus voor mij is het niet zo moeilijk. En ik print de lijst gewoon uit, plak hem op de deur kan ik het ook niet vergeten haha....

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    mmm nee....

ik heb wel eens een kaartje gestuurd naar een kindje hier. Maar om nou een hele lijst te doen...

6. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Of je maakt een topic waarin iedereen die graag kaartjes wil ontvangen voor een kindje, ziek familielid oid een berichtje kan posten...

Ik wil wel beginnen hoor... :p

Mijn broertje wordt aanstaande zaterdag 24 jaar, hij heeft pdd-nos met een iq van 53 (valt onder de noemer matig verstandelijk gehandicapt) en woont sinds een jaar in een strikt begeleid wonen instelling en is de weekenden bij mijn ouders...
    Hij is dol op post maar heeft gewoon een heel klein netwerk waardoor het vaak maar bij 3 of 4 kaartjes blijft met zijn verjaardag...
    Dus wie wil mag me een pb sturen... :)

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik vind het een erg leuk idee! Ik wil wel mee doen!

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik vind het een leuk idee ;)
    Ik doe mee hoor ;)
    Onze kids krijgen haast geen post met de verjaardag, vinden ze hier onzin...

9. Troelala21

Voor degene die het wel leuk vinden en mee willen, hoe willen jullie het hebben. Of ik maak een lijst met alle jarige, datum en adres. Of we maken een topic alleen bestemd voor verzoekjes om kaartjes te sturen. Dat iedereen daar zelf een verzoek kan neerzetten. Het kan dan denk ik alleen voorkomen dat er meerdere op 1 dag zal zijn. Vandaar dat ik in eerste instantie alleen aan de jarige kindjes dacht. Ik wil best een kaart sturen na zieke of wat ook maar geen probleem. Denk alleen dat we het beter bij jarige kunnen houden voor de lijst. Maar als jullie het daar niet mee eens zijn alles wel willen dan is mij dat ook prima. We kunnen ook een lijst per maand maken zie voorbeeld.

Oktober
    5 oktober pietje (zoon van truusje...)
    11 oktober klaasje (zoon van mukkie)
    Als je dan degene pbt van wie het kindje is kan je het adres dan krijgen voor
    kaartje

10. Troelala21

Maar ik wil ook wel speciaal een lijst ma riken en doorsturen als jullie dat liever hebben, zeg het maar.

MANGO pb me maar. Waar houd je broer van dan kijk ik even voor een leuke kaart voor hem!

11. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik wil niet zo maar iedereen een kaart gaan super. Dan zal het ook erg in de papieren gaan lopen.
    Maar bij ziekte ofzo. Doe ik mee.

12. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik wil graag meedoen of nou ja shaun dan

13. esmeralda76

esmeralda76 Actief lid

1 nov 2010
    345
    0
    0
    Helaas werkeloos
    Hillegom
    Ik doe mee!

Mango prive berichtje is onderweg!
    Leuk.

14. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Bedankt voor de pb'tjes, jullie hebben reactie terug! :)

Ik wil wel meedoen met de kaartjeslijst troelala...

Deel Deze Pagina