vroeger had ik in het stadje waar ik woonde een goeie vriendin, ondanks dat we vanaf groep 3 niet meer bij elkaar in de groep zaten gingen we toch altijd nog met elkaar om tot dat we naar heb mbo gingen ofzo, toen werd het contact en het elkaar zien al minder. ik ging toen op een gegeven moment op mezelf wonen en daar is ze toen geweest en toen ik samen gingen wonen met mijn vriend ook een keer geweest. zij woonde nog bij haar ouders en als ik bij mijn ouders was ging ik bij haar langs. nu sinds ik zwanger ben geweest van sam heb ik haar niet meer gezien! ze heeft sam dus ook nog nooit gezien, ze had wel een kaartje gestuurt toen. vind het erg jammer dat het zo gelopen is. wou gewoon even mij ei kwijt
Waarom bel je haar niet gewoon om te zeggen dat je haar mist? Misschien kunnen jullie zo weer wat vaker afspreken.
stuur haar lekker een mail ...en vraag haar anders waarom het zo gelopen is, en of je weer de draad kan oppakken, wel zo leuk toch? als er verder niks is gebeurd en gewoon verwatert kunen jullie mss gewoon weer contact leggn!
dat zou kunnen idd. het lastige is dat zij het erg druk heeft met werken, heb al eerder een afspraak met haar proberen te maken..
Soms zijn dingen gewoon echt over. Als je al een keer opnieuw contact hebt gezocht en er kwam niks van, dan zal het van haar kant uit wel anders voelen. Iets afspreken lukt altijd wel lijkt me en anders zou je nog wel mail/bel contact hebben. Mijn beste vriendin van vroeger zie ik ook al jaren niet meer. Allebei samen gaan wonen en wat verder bij elkaar uit de buurt. Wij kregen kinderen. Bij de oudste was er nog wel contact en die heeft ze ook gezien. Toen we trouwden uitnodiging gestuurd, maar kreeg alleen een kaartje dat ze verhinderd waren en ze nog wel langs kwam. Nooit van gekomen en bij de jongste heb ik nooit meer een kaartje gestuurd. Wat niet wil zeggen dat ik de vriendschap van toen niet mis. Maar die is er gewoon weg niet meer. We hebben het geprobeerd, maar staan te anders in het leven. Is het niet de vriendschap van toen die je heel erg mist? Wat ook logisch is natuurlijk. Maar die zal ws toch nooit meer hetzelfde zijn.
mis idd de vriendschap van vroeger, maar ook wij staan wel anders in het leven. zij werkt ik ben thuis voor mijn zoontje... we zijn even oud maar toch echt verschillende levens en wonen ook niet meer bij elkaar in de buurt.
zo heb ik ook wat vriendinnetjes waar ik bijv niet meer mee afspreek maar zo nu en dan wel bijv via facebook wat kletsen...en btj elkaar updaten... maar tis het niet meer ...maar moet zeggen dat ik er dan zelf ook niet veel behoefte aan heb!