Extreem bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Vegas, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegas

Vegas Actief lid

31 aug 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige week zwangerschapstest gedaan en die was positief! 2-3 weken sinds conceptie volgens de test, dus gok dat ik nu ongeveer 5,5 weken zwanger ben/was.
    Vannacht/Vanochtend extreem veel bloedverlies gehad. Begon gisteravond toen ik naar bed ging met klein beetje roze aan toiletpapier, maar vanochtend stroomde het er echt letterlijk uit (sorry voor expliciete verhaal) en helderrood. Dit hield even aan (paar uur) en werd daarna minder, zoals menstruatie en is nu eigenlijk redelijk opgehouden. Ik heb geen stolsels of weefsels oid ontdekt, maar ja, die kunnen best in het toilet verdwenen zijn.

Was dit nu een miskraam of niet? Ik denk eerlijk gezegd van wel, want ik vind ook mijn borsten minder zwaar en ook mijn buik minder opgezwollen. Ik heb de verloskundige gebeld en zij gaf ook aan dat het waarschijnlijk een miskraam is, maar dat ze deze week een echo wil doen om te checken.

Ik wacht nu tot ik teruggebeld wordt door de assistente voor een afspraak... Spannend hoor, maar heb me er eigenlijk al bij neergelegd dat het een miskraam is geweest.

Komt dit jullie bekend voor? Hevige bloeding paar uur en dan weer over?

2. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap met 16 weken geloof ik een hevige bloeding gehad, bij mij liep het bloed ook langs mijn benen, dacht echt dat het niet goed kon zijn. Maar het was een hemaetoom en het is helemaal goed gekomen. Maar als het zo pril is weet ik het niet, spannend voor je zeg. Hoop dat het meevalt.

3. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Heel herkenbaar!
    Zelfde klachten, vervolgens echo gehad en kloppend hartje gezien, ongelooflijk!

Helaas, na week ist hartje alsnog gestopt...

Succes bij de echo! Duim voor een blijvend kloppend hartje voor je, maar wil je geen valse hoop geven... 50% vd zwangerschappen met bloedverlies gaan mis helaas.

4. Vegas

Vegas Actief lid

31 aug 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties.
    Donderdag 11 uur afspraak voor een echo... Even afwachten dus nog..

5. Vegas

Vegas Actief lid

31 aug 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie dat ik vergeten was om de uitslag te melden. Het was idd een miskraam, waarschijnlijk geen goede innesteling. Afgelopen week nog een echo gehad om te zien of alles goed schoon was en gelukkig is mijn cyclus alweer gewoon netjes op gang. De dag van de miskraam kan ik dus gewoon rekenen als eerste dag van menstruatie.
    Ben wel even van slag geweest, maar ondertussen kijk ik alweer vooruit. Komt best vaak voor volgens de verloskundige als je direct de eerste cyclus na de pil zwanger wordt.

Het moeilijkste was wel dat mijn zus met sinterklaas vertelde dat ze zwanger is van hun 4e kindje en dat dat niet helemaal de bedoeling was..... Hoop dat ik enthousiast genoeg gereageerd heb :(

Deel Deze Pagina