Mijn dochtertje is een totaal ander persoon.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door A2CA, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A2CA

A2CA Niet meer actief

Hallo allemaal.

Mijn dochtertje is gister 11 maanden geworden en sinds een paar dagen is ze totaal anders. Daarvoor is ze wel ziek geweest maar dit gedrag wat ze toont heeft ze nooit gehad, ze slaapt snachts opeens niet meer door, ze huilde eerst nooit en nu huilt ze echt vaak en dan krijst ze, ze speelt niet meer zelf, wil vaak bij me hangen, ze weigert te eten, soms wel een paar slokjes sap maar dan duwt ze het weg en huilt ze en zo precies ook met het avondeten. Weten jullie wat dit kan zijn?

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Zal denk ik het welbekende 11 maanden 'sprongetj zijn:p

gaat vanzelf over :)

3. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Ontwikkelingssprong denk ik, die van mij is bijna 10.5 maand maar had dit vorige week, de hele nacht wakker zelfs, krijsen tot en met, niks is leuk of goed en het ging gepaard met verkoudheid en koorts, sterkte meid!

4. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik geloof eigenlijk niet in sprongetjes.. :)
    Maar het klinkt als de 11 maanden sprong. (Oei ik groei)

5. A2CA

A2CA Niet meer actief

Oh dankjulliewel, ik heb dus niet het boekje oei ik groei en dit gedrag vond ik heel vreemd begon me al zorgen te maken, moet dadelijk toch even naar de ha want ze heeft allemaal rode vlekjes op haar huidje

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Het kan ook even een nawee zijn van het ziek zijn. Of inderdaad een ontwikkelingssprong (al vind ik die hier nooit op de momenten dat ze in het boek staan)..

Goed dat de huisarts even kan kijken. Misschien heeft ze toch nog ergens last van?

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mijn zoontje had die sprongetjes exact rond de termijn dat ook in dat boek stond, dus met 11 maanden herkende ik dat gedrag wel.

Aangezien ze rode vlekjes heeft en jij dat gedrag niet herkend, denk ik eerder dat ze wat onder de leden heeft. Dus idd verstandig om naar de huisarts te gaan, zeker met vlekjes.
    Misschien krijgt ze ook wel een tandje/kiesje?
    Kun je een puntje voelen doorkomen?

8. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ze heeft al heel veel tandjes, op het moment komt er geentje door zover ik kan zien en voelen, ook nooit last van gehad. Kwa vlekjes zei de ha dat het de 5e of 6e ziekte is. En kwa gedrag moest het echt de 11 maanden sprong zijn vooral omdat ze eten weigert etc. Ze was altijd heel vrolijk en speelde uren alleen, op schoot wou ze nooit echt omdat ze te druk was met andere dingen, nu kan ze de hele dag bij mij zitten met de duim in de mond.

Deel Deze Pagina