Een muursticker verwijderen, verpest dat de muur?

Discussion in 'De lounge' started by Gizzie1983, Feb 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

Apr 11, 2011
    3,367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    We hebben de babykamer laten stuken, omdat het behang dat we er aftrokken voor grote gaten in de muur zorgde...

Nu is alles mooi geschilderd, maar wel een beetje kaal vind ik. Een muursticker lijkt me erg leuk, alleen is mijn man er een beetje huiverig voor. Hij is bang dat als we de sticker er over een paar jaar afhalen, we de muur weer moeten laten stuken.

Wie heeft hier ervaring mee?

2. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

Aug 23, 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Ik zou voor een muurschildering gaan, goedkoper en origineler en makkelijk zelf te maken met een projector. Daarna kun je de tekening altijd oververven.
    Met stickers alleen de ervaring dat als je kwalitatief slechte (vaak goedkope) neemt ze wel makkelijk los gaan, maar na verloop van tijd gaan rullen aan de randjes.

3. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

Mar 28, 2012
    1,968
    0
    0
    Overijssel
    je moet ze met de fohn verwijderen, dan laat de lijmlaag vanzelf los.

4. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

Nov 15, 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Ik denk dat je de verflaag er mee beschadigd, maar zeker niet het stucwerk. Tenzij je een sticker hebt met superduper lijm erop ofzo, maar die stickers staan er eerder om bekend dat ze loslaten.

5. mus12

mus12 Actief lid

Nov 18, 2007
    115
    0
    16
    Hier muurstickers op de kamer van mijn kids...geen problemen of beschadigingen door op de muur. Heb ze al eens verplaatst naar een andere plek namelijk...

6. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

Feb 10, 2013
    612
    86
    28
    ik heb een sjabloon gekocht en die geverft in de kleuren van de babykamer... als ik her zat ben kan er gewoon een nieuwe laagje verf overheen... de meeste muurstickers heb je ook in sjabloon variant

Share This Page